عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 7 خرداد 1394
بازدید : 367
نویسنده : فــردیـن احـمدی

اظهارات عراقچی که عنوان کرده بود طبق تفاهم ما بازدید از مراکز نظامی امکان پذیر است واکنش های متفاوتی را بین نمایندگان مجلس و چهره های سیاسی در پی داشته است.

 

image259270

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا اظهارات شب گذشته عراقچی که  عنوان کرده بود تفاهم  به ما اجازه می دهد که از مراکز نظامی بازدید نمایند واکنش های متفاوتی را به همراه داشت که البته باید گفت  اظهارت وی بر خلاف صریح تدبیر رهبری بود که فرمودند اجازه بازرسی از مزاکز نظامی را  نمی دهیم.

در همین رابطه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان عراقچی اظهاراتی را بیان داشتند:

 

*بازدید از مراکز نظامی قطعا یک نوع جاسوسی است/ تیم مذاکره کننده از حرفهای دو پهلو خودداری کند

 

محمد صالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت و گو با  دانا ،در خصوص اظهارت عراقچی مبنی بر اینکه تفاهم صورت گرفته اجازه بازرسی به مراکز نظامی را خواهد داد اظهار کرد: به هیچ عنوان حرفهای دو پهلو برای ما معنایی ندارد.

وی در ادامه افزود: اینکه آقایان می گویند می توانند از مراکز نظامی ما بازدید کنند  قطعا بدانند که این کار جاسوسی است؛اگر اجازه بازرسی به مراکز نظامی ما داده شود واقعا منافع ملی به خطر خواهد افتاد.

جوکار تصریح کرد: کشوری که مرکز نظامی و تجهیزات دفاعی خود را در مرکز دید قرار دهد قطعا اطلاعات آن در دسترس بیگانگان قرار خواهد گرفت و خطرناک اشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: تیم مذاکره کننده باید از حرفهای بی معنی و دو پهلو جدا خودداری کند و به سخنان رهبری توجه ویژه داشته باشند.

 

*کنگره آمریکا محرم مذاکرات و نمایندگان مجلس ایران نامحرمند/منافع ملی نباید فدای ارتباط با آمریکا شود

 

فرج الله عارفی در گفتگو با” پایگاه اطلاع رسانی بوتیا ” در رابطه با مراحل انجام شده مذاکرات هسته ای گفت : ما از مذاکرات بی اطلاع هستیم و همانند سایر مردم فقط از طریق رسانه ها از مذاکرات باخبر می شویم که نگارش هایی بر روی بیانیه در حال اجراست تا موارد قابل اختلاف را جمع کنند ولی در آن سو اسرائیلی ها ، آمریکایی ها و مجلس سنا از مذاکرات با اطلاع هستند و تنها نمایندگان مردم هستند که نامحرم هستند .

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی در خصوص نظارت های انجام شده از سوی نمایندگان مجلس بر روی مجلس افزود :  با توجه به اینکه آمریکاها به عزت و شرف ملت ایران توهین کرده اند نماینده های مردم برای دفاع از ملت ایران یک طرح سه فوریتی ارائه کرده اند تا اگر بر اساس آن آمریکایی ها بخواهند به تهدیدات خود ادامه دهند ما بتوانیم از شرافت ملت ایران دفاع کنیم .

اگر آمریکایی ها به تهدیداتشان در مذاکرات ادامه دهند باید میز مذاکره را ترک کنند

وی تاکید کرد : متاسفانه آمریکایی ها خوب می دانند که نمی توانند جمهوری اسلامی و ملت ایران را به زانو در بیاورند و این نقطه حساس و بسیار بااهمیتی است که هدف آمریکایی ها لکه دار کردن ملت ایران است لذا نماینده های مجلس با طرح سه فوریتی به دنبال این هستند که به تیم مذاکره کننده بفهمانند که اگر آمریکایی ها به تهدیداتشان ادامه دهند باید میز مذاکره را ترک کنند .

عارفی عنوان کرد : آمریکایی ها پیش از ما نیاز به مذاکرات با ایران را دارند و در حال هیاهو هستند که ما را در خواب غفلت قرار دهند تا خطراتی را که حداکثر تا چند سال پیش بر سر ملت ایران آورده بودند ایرانیان متوجه نشوند.

مذاکرات از قرار داد ترکمنچای و گلستان برای ما خطرناک تر می باشد/امیدوارم منافع ملی فقط فدای ارتباط با آمریکا نشود

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد : به نظر بنده با توجه به موضوعاتی که آمریکایی ها در رابطه با انرژی هسته ای مطرح می کنند این مذاکرات از قرار داد ترکمنچای و گلستان برای ما خطرناک تر می باشد ولی امیدواریم که این طور نباشد زیرا ما به تیم مذاکره کننده مان اعتماد داریم ولی این موضوع ما را به شدت برای ملت ایران و کسانی که امانتی را در اختیار ما گذاشته اند نگران کرده است و امیدواریم که منافع ملی فقط فدای ارتباط با آمریکا نشود.

*عدول تیم مذاکره کننده از خطوط قرمز تحت هیچ شرایطی قابل قبول نیست/ ما مخالف توافق به هر قیمتی هستیم

 

جدگال در گفت و گو با چهاربهاران، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و خطوط قرمز ترسیمی ایشان اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها دیدگاه خود را که مبتنی با اصل حفظ عزت و استقلال و تمامیت ارضی بیان نمودند و تیم مذاکره کننده را فصل خطاب قرار دادند.

وی خطوط مذاکرات را کامل و شفاف بیان کرد و افزود: آمریکا در تعلیق کامل که در دولت اصلاحات قبلی صورت گرفت عدم اعتماد به بندهای توافق را بارها نشان داده اند و امتیازهای زیاده از حد جز ضرر منافع ما رهاوردی دیگر ندارد.

جدگال با اشاره به جزیان بازرسی از عراق در دولت صدام بیان کرد: بازرسان سازمان بین الملل به رهبری آمریکا چندین سال از مراکز نظامی عراق به بهانه سلاح شیمیایی بازرسی کردند و از اطلاعات بدست آمده علیه صدام و اشغال آن کشور استفاده کردند و ما هم نباید بگذاریم آن سناریو علیه کشور مان استفاده شود.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: نباید عدم نحقق قول و و عده های دولت با منافع ملی گره بخورد و ما مخالف موافقت به هر قیمتی هستیم .

*بازرسی مراکز نظامی ابداً امکان پذیر نیست/ سخنان رهبری خط قرمز تیم مذاکره کننده است

 

آیت الله عباسعلی سلیمانی در گفت و گو با عصر هامون با بیان اینکه سخنان رهبری خط قرمز تیم مذاکره کننده است، اظهار داشت: بحث بازرسی و تفتیش مراکز نظامی ابداً در تفاهم نامه نباید لحاظ شود.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری سه بحث مهم را در تفاهم نامه جز خطوط قرمز نظام عنوان کردند که یکی از آنها ممنوعیت تفتیش مراکز نظامی است.
آیت الله سلیمانی بیان کرد: لغو کامل تحریم ها و عدم نقض پیشرفت های تفاهم نامه از سایر خطوط قرمزی است که قطعا سخنان رهبری خط قرمز تیم مذاکره کننده است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: مذاکرات هسته ای،اظهارات عراقچی،بازدید از مراکز نظامی قطعا یک نوع جاسوسی است،تیم مذاکره کننده از حرفهای دو پهلو خودداری کند ,
تاریخ : پنج شنبه 7 خرداد 1394
بازدید : 491
نویسنده : فــردیـن احـمدی

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه گرانی ۴۳ درصدی قیمت بنزین تأثیری بر قیمت دیگر کالاها ندارد، گفت: درباره حذف سهمیه بندی بنزین تصمیم بین خوب و خوب تر نبود بلکه بین بد و بدتر، یکی را انتخاب کردیم.

 

IMG15224482
به گزارش عصر بشاگرد به نقل از مهر، محمدباقر نوبخت در برنامه «تیتر امشب» شبکه خبر درباره ضرورت اصلاح حامل های انرژی گفت: بر اساس تجربه ای که سال گذشته درخصوص افزایش قیمت بنزین داشتیم و کنترل به موقع دولت قطعاً این افزایش قیمت هم تأثیری بر افزایش قیمت دیگر اقلام نخواهد گذاشت.

 

سخنگوی دولت با بیان اینکه بر اساس قانون هدفمندی یارانه ها مصوب سال ۸۹ ما  ملزم به اجرای این قانون بودیم، خاطرنشان کرد: بر اساس این قانون این افزایش قیمت و تأمین منابع نهایتاً بین یارانه بگیران تقسیم خواهد شد.

نوبخت با اشاره به تک نرخی شدن بنزین گفت: این گرانی در جهت نزدیک شدن به قیمت جهانی و جلوگیری از قاچاق بی رویه بنزین و نهایتاً افزایش مصرف و تاثیراتش بر محیط زیست صورت گرفته است. براساس قانون بودجه سال ۹۴ دولت می بایست ۴۸ هزار میلیارد تومان از محل افزایش قیمت ها، منابع کسب می کرد و در جهت تامین هزینه های یارانه ها آنها را صرف می کرد.

وی تأکید کرد: در حال حاضر درآمدهای حاصله ما ۳۲ هزار میلیارد تومان است که بر اساس برآوردها ۱۰ هزار میلیارد تومان کمبود داریم که می بایست از منابع مختلف آنها تامین کنیم. به هیچ وجه موافق افزایش قیمت ها نبوده ایم و نیستیم و قصد تأمین این کسری منابع را با فشار به مردم نداریم.

سخنگوی دولت با اشاره به کم شدن درآمدهای کشور در سالهای اخیر بر اثر تحریم ها گفت: باید قبول کنیم که منابع ما کم شده و با مدیریت منابع فعلی باید در جهت اجرای قانون هدفمندی تلاش کنیم. منابع حاصل شده برای مردم و برای تأمین اهداف بهداشت و درمان مصرف خواهد شد. اگر بخواهیم تغییرات را در بهداشت و درمان و کمک به خانوارها داشته باشیم باید این افزایش قیمت را قبول کنیم.

وی با بیان اینکه با تک نرخی شدن قیمت بنزین تنها سه هزار میلیارد تومان درآمد برای دولت تأمین می شود که این میزان در راستای یارانه ها میان مردم تقسیم خواهد شد، افزود: دو نرخی بودن بنزین در طی سال های گذشته فسادهایی بوجود آورده بود که باید جلوی آن گرفته می شد.

نوبخت با اشاره به قانون تصویب شده در مجلس اظهار داشت: با کم شدن هزینه ها، درآمدها هم به همان میزان هم تنظیم خواهد شد و باید در نظر داشته باشیم که از این طریق بتوانیم از مصرف بی رویه بنزین جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به سیاست های مهار تورم توسط دولت گفت: شخص رئیس جمهور به هیچ وجه موافق افزایش قیمت نبوده و نیست و این تصمیم بر اساس نظرات کارشناسی گرفته شده است. پیش از این قرار بود قیمت بنزین بین ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان شود که رئیس جمهور با آن مخالفت کرد.

سخنگوی دولت در پاسخ به سؤالی مبنی بر اعلام تک نرخی شدن بنزین همزمان با سوم خردادماه گفت: البته این موضوع سوژه خوبی برای طنزپردازان شد ولی این تصمیم از قبل گرفته شده بود. درباره افزایش قیمت بنزین حمل و نقل عمومی باید بگویم که تلاش شده با انجام سیاست های حمایتی از بخش حمل و نقل عمومی این موضوع صورت نگیرد.

وی با ذکر این مطلب که طرح اصلی هدفمندی یارانه ها بر این پایه استوار است؛ گران کن و بعد از افزایش قیمت، درآمد حاصله را دوباره بین مردم تقسیم کن، افزود: امسال سال آخر قانون هدفمندی یارانه ها است، تا به حال برای رفع نارضایتی مردم، ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از خزانه دولت میان مردم تقسیم شده است.

وی با بیان اینکه دولت قبل خزانه را با ۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان استقراض از بانک مرکزی و ۲۹۰۰ طرح  ناتمام به دولت جدید تحویل داد گفت: ما برای اجرای بسیاری از طرح های مان توجیه کافی نداریم و به ناچار برای تأمین مالی برخی طرح ها  از شیوه گران کردن برخی حامل های انرژی مانند بنزین دست به کار شدیم.

نوبخت در ادامه افزود: ما سال قبل تصمیم گرفتیم که هر چه بدست می آید نباید مستقیم و نقداً بین مردم تقسیم شود بلکه باید با اجرای طرح هایی مانند طرح تحول سلامت بهره مندی مردم را از درآمدهای دولتی بیشتر کنیم. امسال تصمیم گرفتیم با تک نرخی کردن قیمت بنزین از عوارض قبلی آن که در اینجا صحیح نیست که به آنها اشاره کنم جلوگیری کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور افزود: اینکه نظارت بر افزایش قیمتها در کشور بسیار ضعیف بوده و هست قبولِ، اما امسال تصمیم بر این است که با یاری مسئولین ذیربط این نظارتها افزایش یابد تا حق کسی ضایع نشود. اگر نمی توانیم توقعات همه مردم را رفع کنیم به دلیل این است که ما این دولت را با کاستیهای فراوان از دولت قبل تحویل گرفته ایم.

سخنگوی دولت گفت: درباره حذف سهمیه بندی بنزین تصمیم بین خوب و خوبتر نبود بلکه بین بد و بدتر را انتخاب کردیم. پیشنهادهای مختلفی درباره بنزین از جمله افزایش آن به ۱۵۰۰ تومان نیز به دولت ارائه شد اما با بررسی همه ابعاد تصمیم گرفتیم تا سهمیه بندی را حذف کنیم.

وی گفت: مجموعه دولت افراد تازه کاری نیستند و با مطالعه مراکز اطلاعاتی و همچنین بررسی کارشناسان به این تصمیم رسیدیم و بر اساس شرایط باید تصمیمی می گرفتیم.

سخنگوی دولت در پاسخ به این پرسش که چرا در اواخر سال ۹۳ افزایش قیمت بنزین را در سال ۹۴ رد کرده بودید؟ گفت: زمانی که قانون تکلیف و اجبار کند ما هم باید همان را عمل کنیم و در آن زمان چنین تصمیمی نداشتیم اگر چه در پرداخت یارانه ها همیشه تحت فشار بودیم چرا که به همه مردم باید مبالغی پرداخت می کردیم. خوشبختانه با مدیریتی که در باره هزینه کردها داشتیم طی دو ماه اخیر ۳۰۰ میلیارد تومان به تولید پرداخت کردیم.

نوبخت در پاسخ به پرسشی درباره احتمال افزایش قیمت کالاهای اساسی نیز گفت: طبق بخشنامه معاون اول رئیس جمهور دولت بر قیمت ها کنترل و نظارت دارد و البته درخواست ها را نیز بررسی  و تلاش می کند بجای مجوز افزایش قیمت مابه التفاوت آنرا بپردازد تا قیمت هیچ کالایی افزایش پیدا نکند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حذف یکباره سهمیه بنزین برخلاف انتظار مردم از دولت تدبیر و امید نبود افزود: اگر اطلاع می دادیم و یک ماه بعد اجرا می کردیم مگر چه اتفاقی می افتاد البته ممکن بود التهابی برای تورم ایجاد شود. خوشبختانه در سال گذشته ۳۲ هزار میلیارد تومان به طرح های عمرانی تزریق کردیم و همه طرح های وعده شده در سفرهای استانی رئیس جمهور نیز تکمیل شد.

وی در ادامه درباره برخی خبرها مبنی بر احتمال تغییر وزرا و استانداران گفت: این موضوع مدتی سوژه برخی شده بود بگونه ای که فهرستی از تغییرات وزرا و استانداران را ارائه کرده بودند اما این مسئله نظر یک فرد و یک مشاور بود. دولت هیچ برنامه ای برای تغییر وزرا و استانداران نداشته است و ندارد اگر چه دولت درباره عملکردها می توان ارزیابی هایی داشته باشد که اتفاقا ً این خبرها ارزیابی ها را نیز تحت تأثیر قرار داد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخباراجتماعی , دانستنی های , ,
:: برچسب‌ها: بنزین امسال گران نمی شود،افزایش قیمت بنزین گرانی نمی‌آورد،مخالفت روحانی بابنزین ۱۵۰۰تومانی، دردسرهای بنزینی ایرانی ها، بنزین های که درکارت سوختند، تصمیم گیری های یهوی، بنزین گران شد، بزین آزاد شد،لیتری هزار شد،عصربشاگرد ,
تاریخ : پنج شنبه 7 خرداد 1394
بازدید : 425
نویسنده : فــردیـن احـمدی

اولین جلسه هم اندیشی روابط عمومی ها و خبرنگاران شهرستان بشاگرد با حضور معاون فرماندار این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

روابط عمومی ها و خبرنگاران بشاگرد

به گزارش عصر بشاگرد، در این جلسه ابتدا روابط عمومی های ادارات شهرستان بشاگرد و همچنین خبرنگاران ضمن معرفی خود، مشکلات و راهکارهایی را برای اطلاع رسانی بهتر و دقیق تر در شهرستان مطرح کردند.

بیشترین تاکید روابط عمومی ها و خبرنگاران بر راه اندازی خانه مطبوعات شهرستان، راه اندازی مراکز خبری، فرهنگی، مطبوعاتی، برگزاری دوره های خبرنگاری در شهرستان و مشکل همیشگی اینترنت بود.

در ادامه این جلسه حسین باباخانی معاون فرماندار بشاگرد گفت : روابط عمومی ها باید تحولات و مسائل مختلفی که رخ می دهد را به خوبی رصد کنند و اخبار خود را در اختیار اقشار مختلف مردم قرار دهند.

حسین باباخانی اظهار کرد: کار روابط عمومی و خبرگزاری ها از حساسیت ویژه ای برخوردار است و این امر رسالت روابط عمومی و خبرنگار را سنگین تر می کند.

وی با اشاره به وظیفه خطیر فعالیت در عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی، خاطر نشان کرد: تمام کسانی که در حوزه رسانه فعالیت می کنند باید از دقت، درایت و هوشمندی خاصی برخوردار باشند.

معاون فرماندار شهرستان بشاگرد گفت: شناسایی ظرفیت های شهرستان بشاگرد به خوبی صورت پذیرفته است و در حال حاضر وظیفه روابط عمومی ها و خبرنگاران است که در این زمینه اطلاع رسانی کنند.

باباخانی تاکید کرد: کلمه محرومیت باید کم کم از شهرستان بشاگرد برداشته شود و با جذب سرمایه گذاران و اطلاع رسانی دقیق در جهت شناساندن ظرفیت های شهرستان این امر عملی است و نقش خبرگزاری ها در این زمینه بسیار مهم و ضروری است و می توانند با اطلاع رسانی دقیق زمینه جذب سرمایه گذار را فراهم کنند.

معاون فرماندار بشاگرد بر لزوم اطلاع رسانی منصفانه در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت : انتخابات آبروی هر ملت و هر دولتی است و نقش خبرنگاران در تجزیه و تحلیل اخبار انتخاباتی به صورت صحیح بسیار حیاتی است.

وی با تاکید بر اینکه آرامش انتخاباتی در جمع مردم باید حفظ شود افزود: خبرگزاری ها باید شور و نشاط انتخاباتی را در بین اقشار مختلف مردم فراهم کنند.

حسین باباخانی اظهار داشت: یکی از وظایف روابط عمومی ها افکار سنجی است و روابط عمومی ها باید هماهنگی و تعامل با رسانه ها و خبرنگاران جهت انعکاس  فعالیتها وعملکرد حوزه کاری هر ارگان و ادرات را داشته باشند.

وی اضافه کرد : فراهم کردن زمینه ارتباط بیشتر مدیران دستگاههای اجرایی با مردم و رسانه ها، اطلاع رسانی خدمات، فعالیت ها و علمکردهای دستگاههای اجرایی و پاسخگویی به مطالبات مردم از دیگر مواردی است که روابط عمومی ها باید به آنها توجه بیشتری داشته باشند.

معاون فرماندار بشاگرد گفت: در عصر امروز اینترنت نقش بسیار مهمی را در اطلاع رسانی دقیق و به موقع دارد و بحث سرعت و افزایش پهنای باند اینترنت شهرستان در دستور کار ما قرار دارد و در این زمینه قول های مساعدی از سوی مسئولان مربوطه گرفته شده است که امیدواریم به زودی مشکل اینترنت شهرستان بشاگرد برطرف شود

باباخانی در پایان بر لزوم تعامل بیشتر بین روابط عمومی ها و خبرنگاران تاکید کرد و گفت: تمام ادارات و سازمان های شهرستان بشاگرد موظف هستند طی چند هفته آینده روابط عمومی خود را معرفی کنند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخباراجتماعی , آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: بشاگرد, جلسه خبرنگاران, حسین باباخانی, خبرنگاران بشاگرد, روابط عمومی ها, معاون فرماندار بشاگرد, نخستین جلسه, هم اندیشی خبرنگاران،عصر بشاگرد، ندای هرمزگان ,
تاریخ : پنج شنبه 7 خرداد 1394
بازدید : 653
نویسنده : فــردیـن احـمدی
تاریخ : پنج شنبه 7 خرداد 1394
بازدید : 480
نویسنده : فــردیـن احـمدی

به مناسبت اعیاد شعبانیه و سالروز فتح خرمشهر یک دوره مسابقه آشپزی با حضور بانوان بشاگردی برگزار شد.

مسابقه آشپزی بشاگرد (5)

به گزارش عصربشاگرد، مسابقه آشپزی به مناسبت اعیاد شعبانیه و سالروز آزاد سازی خرمشهر در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور فرماندار شهرستان بشاگرد برگزار شد.

در این مسابقه ۶۰ نفر از بانوان بشاگردی با بیش از ۸۰ نوع غذای محلی و سنتی شرکت داشتند و هنر آشپزی خود را به نمایش گذاشتند.

در پایان این برنامه که به همت امور بانوان فرمانداری بشاگرد برگزار شد به نفرات برتر مسابقه هدایایی اهدا شد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخباراجتماعی , آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: مسابقه آشپزی به مناسبت اعیاد شعبانیه و سالروز آزاد سازی خرمشهر ،سالن اجتماعات فرمانداری با حضور فرماندار شهرستان بشاگرد ،مسابقه ۶۰ نفر از بانوان بشاگردی با بیش از ۸۰ نوع غذای محلی و سنتی ،به نفرات برتر مسابقه هدایایی اهدا شد، عصربشاگرد، بانوان بشاگردی ,
تاریخ : پنج شنبه 7 خرداد 1394
بازدید : 371
نویسنده : فــردیـن احـمدی
تاریخ : پنج شنبه 7 خرداد 1394
بازدید : 510
نویسنده : فــردیـن احـمدی

فرماندار بشاگرد ضمن تاکید بر تلاش تمام مسوولان شهرستان برای اشتغالزایی ، گفت: ایجاد اشتغال پایدار از مهمترین راهکارهای برون رفت بشاگرد از محرومیت است.

81622549-6477739

به گزارش عصر بشاگرد، محمد اسفندیاری سه شنبه درهمایش شوراهای اسلامی ودهیاران بخش مرکزی بشاگرد اظهارداشت: دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را معطوف به توسعه اشتغال پایدار و بهبود وضعیت اقتصادی در مناطق کمتر توسعه یافته کرده است.

وی با بیان اینکه ما نیز به عنوان خادمان مردم و نظام جمهوری اسلامی باید در همین مسیر گام برداریم، تصریح کرد: یکی از بخش های مهم در حوزه اقتصاد بخش کشاورزی است که باید توجه ویژه ای به رفع مشکلات این بخش داشته باشیم.

اسفندیاری خاطرنشان کرد: مسیر توسعه اقتصادی بدون توجه به روستاها ، کشاورزان و فعالیت های کشاورزی امکان پذیر نخواهد بود.

فرماندار بشاگرد در بخش دیگری از صحبتهای خود ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: هدف دولت برقراری عدالت اجتماعی و رسیدگی به روستائیان و کشاورزان است و همه ما نیز باید در راستای تحقق این امر تمام تلاش خویش را به کار گیریم.



:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: اشتغالزایی درشهرستان بشاگرد، اولویت کاری دولت تدبیرو امید تمام تلاش خود را معطوف به توسعه اشتغال پایدار، اشتغالزایی پایدار وبهبود برای جوانان بشاگردی، فعالیت های کشاورزی، عصربشاگرد،ندای هرمزگان، عصرایران، سردارکاظمی ,
تاریخ : پنج شنبه 7 خرداد 1394
بازدید : 593
نویسنده : فــردیـن احـمدی

یادواره شهید آوندی به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در محل گلزار شهدای روستای گوریچی برگزار شد.

شهدای

به گزارش عصر بشاگرد،به مناسبت سالروز حماسه سوم خرداد دومین یادواره شهید آوندی با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم در روستای گوریچی بشاگردبرگزار شد.

شهید آوندی از شهدای دفاع مقدس بودند و این یادواره به همت سپاه ناحیه بشاگرد و حوزه امام موسی کاظم (ع) در گلزار شهدای روستای گوریچی واقع در بخش مرکزی شهرستان بشاگرد برگزار شد.

سرهنگ محمود سلیمانی فرمانده ناحیه سپاه بشاگرد در این مورد بیان کرد: هدف از برگزاری این مراسم، آشنایی نسل جوان با فرهنگ شهادت و ایثارگری ‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس بود.

سلیمانی افزود: برگزاری چنین مراسمی به گسترش فضیلت های اخلاقی در جامعه کمک می کند و باعث می شود تا نسل جوان ما فرصت آشنایی با مجاهدان انقلاب اسلامی را پیدا کنند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخباراجتماعی , آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: 3 خرداد, بشاگرد, روستای گوریچی, سرهنگ سلیمانی, شهید آوندی, یادواره شهدای بشاگرد،عصر بشاگرد، ندای هرمزگان ,
تاریخ : پنج شنبه 7 خرداد 1394
بازدید : 541
نویسنده : فــردیـن احـمدی

همزمان با فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، یادواره شهید پیردادی و شهید زحمتکش با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بشاگرد، نماینده ولی فقیه در ناحیه سپاه بشاگرد و اساتید دانشگاه در گلزار شهدای شهر سردشت برگزار شد.

 

یادواره-شهید-پیردادی-12

به گزارش عصر بشاگرد، سرهنگ محمود سلیمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بشاگرد در این مراسم گفت: ملت ایران در طول هشت سال دفاع قهرمانانه در مقابل تهاجم گسترده دشمن، از خود الگوها و ایثارگری‌ هایی نشان دادند که این الگوها برای تمام دنیا به عنوان نمونه‌ های بارزی از گذشت و ایثار قابل عرضه است.

محمود سلیمانی با بیان اینکه یکی از فتوحات برجسته ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس، فتح خرمشهر بود، اظهار کرد: بازخوانی و مرور این حماسه و ایثار برای نسل جوان که از نزدیک این واقعه مهم تاریخ کشور را ندیده‌ اند، ضروری است.

وی با یادآوری سخنان امام خمینی(ره) که خرمشهر را خدا آزاد کرد، ادامه داد: فتح خرمشهر یک معجزه الهی بود که توانست موضع جهان را نسبت به ایران تغییر داده و روحیه مقاومت و ایثار را در وجود ملت و رزمندگان متجلی و مقدمات پیشنهادات برای صلح و خاتمه جنگ را از سوی جامعه جهانی فراهم کند.

فرمانده سپاه ناحیه بشاگرد گفت: جنگ تحمیلی از مهم‌ ترین رخدادهای قرن بیستم بود که در بحرانی‌ ترین منطقه دنیا یعنی خاورمیانه و به تعبیر رهبر معظم انقلاب در غرب آسیا به وقوع پیوست و هشت سال جنگ را به ملت ایران تحمیل کرد.

سرهنگ سلیمانی افزود: اختلافات مرزی بین ایران و عراق، وجود رودخانه استراتژیک اروندرود بین ایران و عراق، روحیات صدام و تصاحب جزایر سه‌ گانه از مهم‌ ترین محرک‌ های انگیزشی عراق برای آغاز جنگ با ایران بود.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر و آزادسازی این شهر بعد از گذشت ۲۰ ماه در سایه عنایت خداوند و تقوای رزمندگان حاصل شد، افزود: تغییر رویکرد جنگ از تدافعی به تهاجمی، تغییر معادلات و موازنه‌ های سیاسی و نظامی، تردید کشورهای عربی در زمینه توانایی‌ های نظامی عراق و افزایش نگرانی‌های آمریکا نسبت به قبل، از مهم‌ ترین آثار عملیات غرورآفرین فتح خرمشهر بود که درسی بزرگ برای ملت ایران است.

سلیمانی تصریح کرد: اینک نیز داشتن روحیه مطالبه‌ گری در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی و رسیدن به جامعه متمدن اسلامی رسالت خطیر ملت، جوانان و دانشجویان است که این امر عزم همگان را برای رسیدن به جامعه متمدن اسلامی با مجهز شدن به بصیرت و همت می‌ طلبد.

یادواره شهید پیردادی و زحمتکش به همت حوزه مقاومت امام حسین (ع) و با همکاری پایگاه مقاومت شهید پیردادی برگزار شد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخباراجتماعی , آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: یادواره شهدای بشاگرد, شهید زحمتکش, شهید پیردادی, یادواره،یاد یاران خونین شهر،8 سال دفاع مقدس،عصربشاگرد، صدای هرمزگان ,
تاریخ : پنج شنبه 7 خرداد 1394
بازدید : 408
نویسنده : فــردیـن احـمدی

همایش پیاده روی به مناسبت سالروز گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر با حضور مسئولین و کارکنان ادارات این شهرستان برگزار شد.

همایش پیاده روی

به گزارش عصر بشاگرد، همایش بزرگ پیاده‌ روی به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه و سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی برگزار شد.

این همایش ساعت ۷:۳۰ روز یکشنبه سوم خردادماه با حضور فرماندار شهرستان بشاگرد، مسئولین و کارکنان ادارات این شهرستان و جمعی از بسیجیان در مرکز شهرستان بشاگرد برگزار شد.

شرکت کنندگان در این همایش مسیر از گلزار شهدا شهر سردشت تا نخلستان این شهر را طی نمودند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخباراجتماعی , آخرین اخبار فرهنگی هنری , آخرین اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: 3خرداد, بشاگرد, فرماندار, مسئولان, همایش, پیاده روی،عصر بشاگرد، عصر امروز، ندای هرمزگان ,
تاریخ : پنج شنبه 7 خرداد 1394
بازدید : 445
نویسنده : فــردیـن احـمدی

به مناسبت گرامیداشت حماسه سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر جوانان شهرستان بشاگرد اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی کردند.

 

ایستگاه صلواتی

به گزارش عصربشاگرد، این ایستگاه صلواتی که به مناسبت گرامیداشت حماسه سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر برپا شد، مردم را یاد روزهای باشکوه و ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس انداخت و باعث وجد و نشاط شد، این حرکت فرهنگی همیشه مورد استقبال مردم بوده است.

در این مراسم که با استقبال مردم مواجه شد، جوانان پایگاه مقاومت شهید پیردادی شهر سردشت با سرودهای مرتبط با روز سوم خرداد و با شیرینی و شربت از مردم پذیرایی کردند.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: ایستگاه صلواتی, سردشت, سوم خرداد, شهید پیردادی، شهیدان بشاگرد،3 خرداد94،عصربشاگرد، ندای هرمزگان ,
تاریخ : پنج شنبه 7 خرداد 1394
بازدید : 568
نویسنده : فــردیـن احـمدی

مردم قدرشناس شهرستان بشاگرد با عطرافشانی و غبار روبی گلزار شهدای سردشت بشاگرد، یاد و خاطر جانفشانی های شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

غبارروبی

به گزارش عصر بشاگرد، به مناسبت سوم خرداد ماه سالرزو آزاد سازی خرمشهر در آیینی متمرکز، گلزار شهدای شهر سردشت غبارروبی و عطرافشانی شد.

در مراسم غبارروبی گلزار شهدای مرکز شهرستان بشاگرد، فرماندار این شهرستان، فرمانده سپاه ناحیه بشاگرد، شماری از مسئولان و خانواده های معظم شهدا، بسیجیان و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.

شرکت‌ کنندگان در این آیین با نثار شاخه‌ های گل زمان تجدید بیعت با شهدای جنگ تحمیلی، یاد و خاطره حماسه‌ سازی‌ ها و ایثارگری‌ های شهدای والامقام را گرامی داشتند.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: سردشت بشاگرد, سوم خرداد, غبارروبی, فرماندار, گلزار شهدا،غبار روبی گلزارشهدای سردشت بشاگرد، عصربشاگرد ,
تاریخ : یک شنبه 3 خرداد 1394
بازدید : 430
نویسنده : فــردیـن احـمدی
استاندار هرمزگان گفت: امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع) و امام سجاد (ع) از اسوه های تاریخ بشریت هستند که باید در جهت معرفی و الگو قرار دادن سیره زندگی این بزرگواران تلاش کنیم.

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از روابط عمومی و امور بين الملل استانداری هرمزگان، ضمن تبریک حلول ماه شعبان و فرارسیدن اعیاد شعبانیه، عنوان کرد: سوم شعبان سالروز میلاد با سعادت حضرت امام‌ حسین (ع) سرور آزادگان عالم و روز پاسدار است که پاسداران ما باید شجاعت و آزادگی امام سوم شیعیان را سرلوحه و الگوی خود قرار دهند.

وی در ادامه چهارم شعبان سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را تبریک گفت و افزود: جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس، حضرت ابوالفضل العباس (ع) را الگوی خود قرار داده و در برابر دشمنان ایستادگی کردند و حضرت عباس (ع) در راه دفاع از دین اسلام با پیروی از ولایت جان خود را فدا کرد.

استاندار هرمزگان با گرامیداشت پنجم شعبان سالروز میلاد حضرت امام سجاد (ع) بر لزوم ترویج معارف، عرفان و آموزه های این امام بزرگوار تاکید کرد.

جادری خاطرنشان کرد: امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع) و امام سجاد (ع) از اسوه های تاریخ بشریت هستند که باید در جهت معرفی و الگو قرار دادن سیره زندگی این بزرگواران تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: شعبان یکی از ماه‌های مهم و ارزشمند برای مسلمانان و ماه پیامبر بزرگوار اسلام (ص) است که اعیاد و ایام مهمی در دل این ماه نهفته است.



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع) و امام سجاد (ع) اسوه های تاریخ بشریت هستند، ولادت باسعادت امام حسین،ابوالفظل عباس،وامام سجاد مبارکباد، استانداری هرمزگان،دکترجادری ,
تاریخ : یک شنبه 3 خرداد 1394
بازدید : 470
نویسنده : فــردیـن احـمدی
زمین‌لرزه‌ای با بزرگای 4 در مقیاس امواج درونی زمین «بندر جاسک» در استان هرمزگان را لرزاند.

 

به گزارش عصربشاگرد به نقل از شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در ساعت 5:09:14 ثانیه صبح امروز این زمین‌لرزه را ثبت کردند.

 

مختصات این زمین‌لرزه که در عمق 20 کیلومتری زمین رخ داده، 26.14 درجه عرض شمالی و 57.31 درجه طول شرقی ثبت شده است.

 

این زمین لرزه در 72 کیلومتری بندر جاسک، 78 کیلومتری گوهران و 114 کیلومتری میناب در استان هرمزگان رخ داده است.

 

انتهای پیام



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , ,
:: برچسب‌ها: علمي و فناوري - علم و فناوري ايران , مختصات زلزله 4 ریشتری در «بندر جاسک» , زلزله درشهرستان جاسک , زلزله دربشاگرد ,
تاریخ : یک شنبه 3 خرداد 1394
بازدید : 451
نویسنده : فــردیـن احـمدی

                           

 مسئول دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان از ابلاغ آیین نامه ثبت نام فعالان فرهنگی مساجد در دوره آموزشی فرهنگی «سفیران ولایت ۴» به کانون های فرهنگی هنری این استان خبر داد.                                                                   

               
                                                                                 
به گزارش عصربشاگرد، از بندرعباس، حجت الاسلام احمد پهلوانی در گفتگویی خبری عنوان کرد: دوره آموزشی فرهنگی «سفیران ولایت 4» با هدف تربیت مبلغین جوان کنگره بین المللی امام سجاد (علیه السلام) ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان برگزار می شود.

 

وی، زیارت حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) و مسجد مقدس جمکران، دیدار با مراجع عظام تقلید، همایش های آموزشی و بازدید و تبادل نظر و تجربه از کانون های برتر مساجد قم را از برنامه های این دوره اموزشی برشمرد و افزود: سهمیه هر کانون فقط یک نفر است.

 

حجت الاسلام پهلوانی با بیان اینکه کانون ها باید افرادی را جهت شرکت در این دوره معرفی کنند که دارای روابط عمومی بالا، فن بیان، اهل مطالعه به ویژه صحیفه سجادیه و توانایی انتقال محتوای آموزشی به سایر اعضا باشند، تاکید کرد: افرادی که در دوره های قبلی حضور داشته اند نمی توانند کاندیدای شرکت در دوره چهارم باشند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به محدود بودن ظرفیت، اولویت با اعضایی است که در اسرع وقت اقدام به ثبت نام کنند.

 

مدیر اجرایی کنگره بین المللی امام سجاد(علیه السلام) به شرایط و ضوابط شرکت در این دوره اشاره کرد و گفت: دارا بودن حداقل 18 و حداکثر 32 سال سن و مدرک تحصیلی دیپلم به بالا، معرفی نامه کانون، تکمیل فرم ثبت نام و ارائه فیش واریزی کمک هزینه اعزام و اسکان ازجمله شرایط لازم برای نام نویسی است.

 

وی افزود: با نظر مسئول دبیرخانه، برای حافظین پنج جزء به بالا، شرایط سنی و تحصیلی لحاظ نخواهد شد.

 

پهلوانی با بیان اینکه ثبت نام از داوطلبین از امروز، سوم خرداد ماه جاری آغاز و تا 17 خردامه ادامه خواهد داشت، بیان کرد: امام جماعت، مدیر، رابط ، مسئول واحد خواهران و مربیان اوقات فراغت کانون ها و حافظان قرآن و ادعیه صحیفه سجادیه در اولویت ثبت نام هستند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به ضوابط اعلام شده، از داوطلبین مصاحبه به عمل می آید و در صورت احراز شرایط حضور در دوره، ثبت نام قطعی صورت می پذیرد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه دوره آموزشی فرهنگی سفیران ولایت 4 در شهر مقدس قم برگزار می شود، گفت: دوره از ساعت 8 صبح دوشنبه 26 مرداد ماه با حرکت از بندرعباس آغاز شده و ساعت 13 شنبه 31 مرداد با بازگشت به بندرعباس به پایان می رسد.

 

وی افزود: افراد متقاضی شهرستان های میناب، جاسک، بشاگرد و سیریک جهت ثبت نام می توانند با شماره تلفن های 07642230739- 09171598652، بستک، پارسیان و بندرلنگه با شماره تلفن 09399485439، قشم با شماره تلفن های 07635226670- 09175785879، سایر شهرستان ها با شماره تلفن 07633555186 و خواهران (به استثنای مناطق ویژه قشم و میناب ولنگه) 07633555185 تماس حاصل نمایند.

 

گفتنی است؛ دوره آموزشی فرهنگی سفیران ولایت 4 از برنامه های جانبی کنگره بین المللی امام سجاد(علیه السلام) است که به میزبانی استان هرمزگان برگزار می شود.

 



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , ,
:: برچسب‌ها: ابلاغ آیین نامه ثبت نام و شرکت در دوره آموزشی سفیران ولایت ۴ , عصربشاگرد , ندای هرمزگان , عصر امروز ,
تاریخ : یک شنبه 3 خرداد 1394
بازدید : 385
نویسنده : فــردیـن احـمدی

احتمال عرضه بنزین تک نرخی ۱۰۰۰ تومانی/ امکان تغییر ۲ ساعته نرخ‌ها

                   

  بنزینرئیس انجمن جایگاهداران سوخت از احتمال عرضه بنزین تک نرخی با قیمت ۱۰۰۰ تومان برای خودروهای شخصی در هفته جاری خبر داد و گفت: با عدم واریز سهمیه خردادماه، فروش بنزین جایگاه‌ها به شدت کاهش یافته است.                    

                                       

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از نماینده، بیژن حاج محمدرضا دیروز شنبه در گفتگو با مهر درباره آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت کشور پس از عدم واریز سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها، گفت: در طول ۴۸ ساعت گذشته وضعیت عمومی جایگاه‌های سوخت و بنزین در استان‌های مختلف کشور آرام بوده و مورد خاصی گزارش نشده است.

رئیس انجمن جایگاهداران سوخت سراسر کشور با اعلام اینکه در شرایط فعلی مردم می‌توانند از ذخیره بنزین ۷۰۰ تومانی موجود در کارت‌های سوخت بدون محدودیت استفاده کنند، تصریح کرد: علاوه بر این، سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی خودروهای عمومی هم بدون تغییر همچون ماه‌های گذشته واریز شده است.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به امکان عرضه بنزین آزاد و سوپر با قیمت ۱۰۰۰ و ۱۱۰۰ تومانی برای خودروهای شخصی در سطح جایگاه‌های سوخت کشور، بیان کرد: وزارت نفت و دولت می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های نرم افزاری سامانه هوشمند سوخت هرگونه تغییر در قیمت و یا سهمیه‌های بنزین خودروهای شخصی را در مدت دو ساعت اعمال کنند.

حاج محمدرضا، یکی از سناریوهای مصرف به منظور تغییر در سهمیه و قیمت بنزین را عرضه بنزین تک نرخی با قیمت ۱۰۰۰ تومانی عنوان کرد و افزود: بر این اساس، با حذف ادامه تخصیص سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی به خودروهای شخصی، سهمیه بنزین اختصاص نمی‌یابد و قیمت بنزین به صورت تک نرخی عرضه می‌شود.

رئیس انجمن جایگاهداران سوخت کشور با بیان اینکه عرضه تک نرخی بنزین منجر به کاهش چالش‌ها و مشکلات عرضه و توزیع این فرآورده نفتی در سطح کشور خواهد شد، خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ یک از مسئولان وزارت نفت و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران توضیحاتی درباره تغییرات جدید در عرضه قیمت بنزین به جایگاهداران سوخت اعلام نکردم.



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: اعلام بنزین تک نرخی درجایگاه داران , عرضه بنزین تک نرخی؛جایگاه داران سراسرکشور , شرکت ملی حفاری ایران , عرضه بنزین آزاد و سوپر با قیمت ۱۰۰۰ و ۱۱۰۰ تومانی برای خودروهای شخصی ,
تاریخ : یک شنبه 3 خرداد 1394
بازدید : 417
نویسنده : فــردیـن احـمدی

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ارتقا سطح علمی کشور را عامل توسعه دانست و افزود:افت علمی زنگ خطری برای کشوراست.

 

هاشمی-نخل

به گزارش عصربشاگرد، سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیم، نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی هرمز به اشاره به نامه اساتید دانشگاهها مبنی بر افت علمی کشور گفت:باید به وضعیت آموزش و پرورش و ارتقاء سطح علمی کشور توجه داشت چرا که افت علمی زنگ خطری برای کشوراست.

وی ارتقا سطح علمی کشور را عامل توسعه دانست و  افزود: باید به مراکز علمی به سطوح مختلف آموزشی توجه کرد تا دچار افت علمی و کاهش انگیزه در اساتید را و دانشجویان و دانش آموزان نباشیم.

هاشمی با بیان اینکه باید با قدرت بیشتری در زمینه علمی در دنیا فعالیت کرد، اظهار کرد:باید رشد علمی را مانند گذشته افزایش دهیم تا کشور در بخش های مختلف دچار عقب ماندگی نشود.

وی با اشاره به موضوع کم رونق شدن فعالیت شرکت های دانش بنیان عنوان کرد: کشور ما نیاز به توسعه شرکت های دانش بنیان و حرکت در بحث های روز دنیا را دارد تا با توسعه علم و دانش در دنیا و رقابت کنیم.

نماینده مردم شرق هرمزگان با اشاره به سوابق تاریخی ایرانیان در مقاطع دانشگاهی حمایت بخش های مختلف را لازمه پیشرفت دانست و گفت: دانشجویان و اساتید نباید درگیر مسائل  مادی شود چرا که حواشی سرعت پیشرفت را کم می کند.

وی افزود:براساس قانون برنامه پنجم باید در سطح منطقه و توسعه یافتگی علمی و اجرایی اول باشیم که متاسفانه به آن دست پیدا نکرده ایم.

هاشمی نخل ابراهیمی با بیان اینکه  در برنامه ششم توسعه باید به سطح علمی توجه ویژه داشت، خاطر نشان کرد:باید با تلاش و حمایت از جامعه علمی کشورو تنظیم برنامه های واقع بینانه به اهداف مد نظر دست یافت.



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , ,
:: برچسب‌ها: افت علمی, توسعه شرکت دانش بنیان, زنگ خطر, سطح علمی کشور،سیدعبدالکریم هاشمی،نماینده بشاگرد درمجلس شورای اسلامی ,
تاریخ : یک شنبه 3 خرداد 1394
بازدید : 498
نویسنده : فــردیـن احـمدی

حجت الاسلام پروین گفت: تنها راه مقابله با جنگ نرم دشمن این است که جوانان را به پناگاه محکم استوار کنیم که بهترین پناگاه وصل کردن جوانان به قران است.

 

ContentImages_64352

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از خبرنگار بشاگرد نیوز :حجت الاسلام صابر پروین سرپرست سازمان و تبلیغات اسلامی شهرستان بشاگرد گفت،برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان مهمترین شیوه مقابله با جنگ نرم در برابر دشمنان در بین جوانان ونوجوانان است.

حجت الاسلام پروین اظهار کرد: یادگیری اموزه های قرانی درطرح اوقات فراغت برای نسل جوان درمقابله باجنگ نرم دشمنان باعث سعادت کشور می شود.

وی بیان داشت: باتوجه به هجمه های فرهنگی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و تبلیغات وسیع و گسترده دشمن برای بی هویتی کردن نسل جوان می طلبد نوجوانان و جوانان را بیشتر به سمت فعالیتهای قرانی سوق دهیم و با تشویق و ترغیب آنان در ایام فراغت تابستان به سمت فراگیری رهنمودهای قرآنی و آموزه های دینی آنان را از حربه های دشمنان آگاه سازیم.

صابر پروین ضرورت نهادینه شدن ادب اسلامی در جامعه در مسیراسلام محمدی دانست و تصریح کرد: در جامعه اسلامی اخلاق مداری و آموزه های اخلاق دینی باید در بین عموم ترویج داده شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام برای تغیر فرهنگ ایران اسلامی و کشاندن جوانان به سمت فرهنگ غربی طرح و برنامه دارند و هزینه های سنگینی را متقبل می شوند که جوانان ما را منحرف نمایند و تنها راه مقابله با آنها این است که جوانان را به پناگاه محکم استوار کنیم که بهترین پناگاه وصل کردن جوانان به قران



:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین پناگاه در برابر جنگ نرم با دشمن وصل کردن جوانان به قران است , اخبارشهرستان بشاگرد عصربشاگرد , حجت الاسلام صابر پروین سرپرست سازمان و تبلیغات اسلامی شهرستان بشاگرد , شهرستان بشاگرد , جنگ نرم , جوانان , حجت الاسلام پروین , صابر پروین , مقابله ,
تاریخ : شنبه 2 خرداد 1394
بازدید : 478
نویسنده : فــردیـن احـمدی

به گزارش عصر بشاگرد از استان هرمزگان جزیره کیش، جزیره کیش با پتانسیل بالایی گردشکری و جزیره مرجانی خلیج فارس که مروارید خلیج فارس را به یدک می کشد، شایسته مدیران نالایق نیست.

 

حمل نقل عمومی: جزیره کیش

سردرکمی تاکسی دارن جزیره کیش / افزایش نرخ کرایه سال94

با توجه به افزایش همه ساله نرخ کرایه وسایل حمل ونقل عمومی در سراسر کشور مدیریت تاکسی رانی یکی از وظایف نظارت بر امور حمل ونقل عمومی و کنترل واختیارات تام دارد که بتواند در اوایل اردیبهشت هرسال نرخ افزایش کرایه را به توجه به رشد تورم و اقتصادی کشوری اعلام کند.

متاسفانه با توجه به عملکرد ضعیف اداره حمل ونقل عمومی جزیره کیش و شورای ترافیک که توجهی اعلام وابلاغ نرخ جدیدسال94 کرایه ها در کیش ندارند، وتاکسی داران هم با حوصله و صحه صبر این گونه بی محتاطی را تحمل می کنند بسیار جایی امیدواری و تشکر را دارد.

جزیره کیش نسبت به همه شهرهای دیگر ازقبیل تاکسی های مدرن و لوکس خارجی برای رف وآمد شد مسافرین وکیشوندان عزیز خدمت رسانی می کنند.

می توان گفت یکی ازمعظل بزرگ جزیره کیش که وظایف آن هم بردوش اداره حمل ونقل ترافیگ است نرخ گذاری کرایه ای تاکسی ها می باشد، که بی اهمیئت از کنار آن می گذرند که بسیار جای تاسف دارد.

همه ساله با ورود به سال جدید شورای ترافیک وتاکسیرانی با آغاز سال جدید نرخ کرایه های را بصورت رسمی اعلام می گردد.

متاسفانه تنها درجزیره کیش اینگونه مشکلات ومعضلات را به یدک می کشد، میرانی که به فکر وظایف کاری خود نیستند بلکه تنها برچسپ رو ماشین را یکی ازمشکلات تاکسیرانی می دانند وبه فکر آزارواذیت تاکسیرانان هستند.

با گذشت سه ماه ازسال94 اکنون هیچگونه خبری مبنی برافزایش کرایه ازسوی اداره حمل ونقل وترافیک کیش اعلام نگردیده است.

تهران بزرگ:

نرخ جدید سال94 تهران درتاریخ 16/02/1394 بصورت رسمی اعلام وابلاغ گردید.

استان هرمزگان:

دراستان هرمزگان نرخ کرایه های تاکسی و وسایل حمل ونقل عمومی درتاریخ 17/01/1394 از سوی رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر بندرعباس اعلام گردید.

 



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: حمل ونقل عمومی کیش , شورای ترافیک وحمل ونقل جزیره کیش , شورای ترافیک وحمل ونقل عمومی , تاکسیرانی جزیره کیش , مناطق آزاد , نرخ کرایه ها , افزایش20درصدی نرخ کرایه ها درسال94 , نظارت حمل ونقل عمومی , شواری شهر جزیره کیش , علیرضا عادلی , رئیس حمل ونقل عمومی کیش , استان هرمزگان ,
تاریخ : شنبه 2 خرداد 1394
بازدید : 662
نویسنده : فــردیـن احـمدی
ارسال به دوستان
 

بندرعباس که طی سال‌های اخیر به دلایلی نامعلوم از طرف مسئولان به عنوان پایتخت اقتصادی نیز خوانده می‌شود، کماکان در برخی از مناطق و روستاها با نارسایی‌ها و محرومیت‌هایی آزاردهنده روبروست.

خبرگزاری فارس: روستای مازغ مغیران در محاصره محرومیت +تصاویر
 

به گزارش عصر بشاگرد،‌ بشاگرد نه تنها در هرمزگان بلکه در سراسر کشور در دروان پس انقلاب به عنوان نمادی از محرومیت مطرح و شناخته شده است.

این در حالیست که طی سال‌های اخیر به واسطه فعالیت‌های رسانه‌ها مشخص شد که در برخی از نقاط دیگر هرمزگان و درست در بیخ گوش شهری همانند بندرعباس که به عنوان پایتخت اقتصادی نیز از طرف مسئولان خوانده می‌شود بعضا محرومیت به حدی آزاردهنده است که بازگویی آن هر فردی را آزار می‌دهد.

هر چند طبق قوانین موجود، خدمات دولتی به مناطق و آبادی‌هایی ارائه می‌شود که باید از جمیعتی مشخص و آنطور که گفته می‌شود بالای 20 خانوار برخوردار باشند، اما نمی‌توان با وجود این قوانین گفت که دولت و مسئولان باید به افرادی که در آبادی‌ها زندگی‌ می‌کنند، بی‌تفاوت باشند.

روستای مازغ مغیران از توابع بخش تخت در 70 کیلومتری شهرستان بندرعباس واقع شده است که دارای 30 خانوار بوده اما مردم این روستا به دلیل نبود مسیر رفت و آمد برای اتومبیل و موتورسیکلت در بدترین شرایط بهداشتی و عمرانی زندگی می‌کنند.

مردم این روستا نه تنها از نعمت برق، تلفن و حتی آب سالم برای شرب برخوردار نیستند بلکه برای وارد کردن کالاهای مورد نیاز خود از خارج به داخل روستا مجبور هستند از حیوانات چهارپا استفاده کنند.

همچنین به دلیل صعب‌العبور بودن مسیر و دشواری فراوان، کودکان دانش‌آموز در این روستا با خطرهای فراوانی برای رسیدن به مدرسه روبرو هستند و در طول سال عده زیادی به دلیل راه صعب‌العبور و دیر رسیدن به مراکز درمانی، جان خود را از دست می‌دهند.

گفتنی است روستای مازغ مغیران سه شهید و یک جانباز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.


نمونه‌ای‌ازسرپناه‌های‌مرسوم‌در‌مغیران/ عکس‌هاازامین‌کیانفر


وضعیت نگه‌داری و شرایط بهداشتی داخل منازل


مراقبت از کودکان در شرایط نامساعد


نمونه‌ای از محل‌ نگهداری دام‌ها


مردم روستا


راه دسترسی روستا از سمت بندرعباس


بخشی از راه دسترسی



:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: روستای مازغ مغیران در محاصره محرومیت , مشکلات ومعضلات روستایی , روستاهای بشاگرد , استانداری هرمزگان , شهرداری بشاگرد , اداره راه سازی استان هرمزگان , جاده سازی دربشاگرد , محرومیت دربشاگرد همچنان باقیست ,
تاریخ : شنبه 2 خرداد 1394
بازدید : 663
نویسنده : فــردیـن احـمدی

سردشت مرکز شهرستان بشاگرد در استان هرمزگان که از نبود فضاهای فرهنگی به شدت رنج می برد. یکی از معضلات جدی جوانان این شهر هم اکنون نبود فرهنگسرا است که از مطالبات جدی این شهر به شمار می رود.

 

13921120000243_PhotoA

به گزارش عصر بشاگرد،یکی از وظایف شهرداری انجام فعالیت های فرهنگی و تخصیص بودجه ای برای ایجاد فرهنگسرا است. تعیین قطعه زمینی برای امور فرهنگی یکی از این فعالیت هایی است که شهرداران مکلف هستند انجام بدهند.

فرهنگسرا مجتمع ساختمانی است که در آن یک یا چند نهاد فرهنگی با اهدافی نظیر ارتقای سطح فرهنگ، آگاهی‌ های عمومی، سرمایه‌های اجتماعی، حمایت از گروه‌های جوان و راهنمایی آنها به فراگیری پیشه‌ ها و هنر‌های مختلف، غنی‌سازی اوقات فراغت و ایجاد تفریحات سالم فعالیت می‌ کنند.

متاسفانه در مرکز شهرستان بشاگرد فرهنگسرا وجود ندارد، در حالی که قشر عظیمی از جمعیت این شهرستان را جوانان مستعد و خوش‌ قریحه تشکیل می‌ دهند و این افراد از نبود فرهنگسرا رنج می‌برند.

رحیم رحیمی مسئول کانون فرهنگی علی ابن ابیطالب (ع) در گفتگو با خبرنگار بشاگرد نیوز گفت: شهر سردشت نیاز به فعالیت های فرهنگی و هنری بیشتری دارد و شهرداری باید تمرکز بیشتری در این بخش داشته باشد.

رحیمی افزود: فعالیت های فرهنگی شهرداری کم است و باید نسبت به این موضوع توجه بیشتری شود. بارها جوانان شهر سردشت خواستار در نظر گرفتن محلی ثابت برای ایجاد فرهنگسرا در شهر شدند.

وی ادامه داد: وجود فرهنگسرا در شهری با این جمعیت یکی از نیازهای مهم دختران و پسران در شهر سردشت بشاگرد است.

رحیم رحیمی با بیان اینکه توجه به کارهای فرهنگی باعث ایجاد تعامل و اعتماد میان مسئولان شهری و جوانان می شود، گفت: جوانان با درگیر شدن در فضاهای فرهنگی باعث افزایش و ارتقای سطح فرهنگی شهرمان می شوند.

وی افزود: جایگاه معاونت های امور اجتماعی و فرهنگی در شهرداری باید مشخص شود و مدیران بدانند اگر معاونت فرهنگی وجود نداشته باشد در کارها اخلال به وجود خواهد آمد.

یکی از جوانان بشاگردی که به تئاتر علاقه دارد و گاهی نیز در جشن های ملی و مذهبی هنرنمایی می کند، گفت: نبود فرهنگسرا به عنوان مکانی فرهنگی برای جوانان صاحب ذوق در شهرستان بشاگرد بیش از پیش احساس می‌شود.

محمد شنبه زاده افزود: اگر مکانی صرفا به انجمن‌های نمایشی، فرهنگی و هنری اختصاص یابد، فعالیت این انجمن‌ها نیز افزایش یافته و جوانان با شوق بیشتری فعالیت می‌ کنند.

این هنرمند اظهار کرد: شاید یکی از عللی که سبب می‌شود، شهر ما فرهنگسرا نداشته باشد، نبود آگاهی و اطلاع مسئولان از تعداد زیاد بازیگر، خواننده، نقاشان و به طور کلی هنرمندان این شهر است.

امین آرمین یکی از خوانندگان معروف شهرستان بشاگرد نیز در این باره گفت: وجود هنرمندان برجسته در این شهرستان باعث شده که خلاء مکانی فرهنگی در قالب فرهنگسرا در مرکز شهرستان احساس شود.

آرمین افزود: یکی از دلایلی که باعث شده است در حال حاضر جشن های ملی و مذهبی در شهرستان بشاگرد کم رنگ شود نبود مکان مناسب برای برگزاری مناسبت ها است. وجود مکانی مثل فرهنگسرا باعث می شود که انجمن های نمایشی و فرهنگی هنری این شهر فعالتر شوند.

این خواننده یادآور شد: شاید مسئولان نمی دانند که ما در این شهرستان گروه های سرود و تئاتری داریم که جایزه های استانی و کشوری زیادی را کسب کرده اند.

وی با بیان اینکه هنرمندان می توانند در غنای ادبیات شهر کمک بکنند، گفت: وفور هنرمندان خوب و برجسته باعث می شود آنها در مکانی علمی می توان فرهنگ این منطقه را احیا کند.

شهرستان بدون مکانی فرهنگی بی شک تبدیل به شهری با سطح فرهنگ پایین می شود. وجود استعدادهای فراوان در شهرهای جدیدالتاسیس باعث شده نیاز به مکان های فرهنگی بیشتر احساس شود.ظرفیت پذیرش پایین مکان های فرهنگی در بشاگرد، هزینه ها و خطرات ایاب و ذهاب باعث شده که شهروندان بیش از پیش، نبود مکان های فرهنگی و هنری را در شهرستان احساس کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: نبود فرهنگسرا دربشاگرد،جوانان بشاگردی بدون یک فرهنگسرا،بشاگرد،مشکلات فرهنگی بشاگرد،شهرداری بشاگرد،استانداری هرمزگان ,
تاریخ : شنبه 2 خرداد 1394
بازدید : 518
نویسنده : فــردیـن احـمدی

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه امام خمینی با ایجاد جریان سپاه انقلاب را بیمه کرد، افزود:برای حفظ انقلاب مرد باید وارد صحنه شوند که با این رویکرد سپاه و بسیج تشکیل شد.

 

به گزارش عصربشاگرد به نقل از ندای ساحل، آیت الله نعیم آبادی،امام جمعه بندرعباس در خطبه های عبادی و سیاسی بندرعباس  ضمن تبریک ایام نیمه شعبان ، روز پاسدار و جانبازان گفت:جایگاه پاسداران انقلاب نیاز به توضیح ندارد و ابتکار امام راحل با ایجاد جریان سپاه انقلاب را بیمه کرد.

وی افزود:برای حفظ انقلاب مرد باید وارد صحنه شوند که با این رویکرد سپاه و بسیج تشکیل شد و قدرت قوی الهی بوجود آمد.

نعیم آبادی با هشت سال دفاع مقدس یک روی چهره استکبار را قرمز کرده است، اظهار کرد: پشتوانه انقلاب ما ارتش ، پاسداران و بسیج است.

وی با اشاره به تبلیغات و توطئه های دشمن بر علیه کانون قدرت سپاه پاسداران تصریح کرد:اگر سپاه قوی نبود بر علیه آن توطئه نشد چرا که با شخص ضعیف کاری ندارد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: جانبازان سند حقانیت ملت ایران هستند که با شهامت به میدان نبرد با دشمن رفتند و سربلند از امتحان الهی بازگشتند.

وی با اشاره به روز بهره بری و بهینه سازی مصرف خاطر نشان کرد: بهره بری صحیح را استفاده حداکثری از کمترین امکانات است لذا در مصرف با منطق خرد کار کنید و در خوردن اسراف نکنیدو خود را از حرام قطعی نجات دهید.

 

 

تیم مذاکره کننده هسته در حفظ اسرار نظامی کشور کوشا باشد

 

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از  پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام صادقی ، در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه گفت: احساس مسئولیت در مقابل دین درسی بود که امروز پاسداران ما از حضرت امام حسین (ع) گرفتند و هشت سال رزمندگان ما دفاع مقدس را جانانه انجام وظیفه و ایستادگی کردند.

وی ایستادگی در  جبهه فرهنگی را از جبهه نظامی مهمتر دانست  و افزود:امروز دشمن در جبهه فرهنگی پاتک هایی زده و در جامعه سیر صعودی طلاق مشاهده می  شود.

 

صادقی اظهار کرد: وجود ماهواره در منازل ابتدا باعث از بین بردن رابطه عاطفی در بین زن و شوهر شده و در نهایت باعث جدایی  و بی بندباری  در خانواده ها شده است.
وی با بیان اینکه باید در زمینه ماهواره باید کار فرهنگی انجام بدهیم، تاکید کرد: هرکس هر قدر که در توانش است تلاش کند چرا که این مسئولیت برعهده فرد خاصی نیست همه ما باید با کمک یکدیگر ماهواره ها را جمع آوری کنیم و خود مردم باید به این نتیجه برسند که وجود ماهواره در خانه یعنی خطر این قدم ها را باید بردارید این ها همش ضرر است .

امام جمعه موقت حاجی آباد خظاب به تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: خطوط قرمز نظام را رعایت کنید و در حفظ اسرار نظامی کشور کوشا باشید.

وی با بیان اینکه دلهره ای از تهدیدهای توخالی دشمن به خود راه ندهید،افزود: امروز ایران اسلامی انقدر قدرتمند شده است که با کوچکترین اشاره ولی امر می تواند هم میز و هم صاحب میز را و هم همه گزینه ها را تومارش بر هم بپیچد.

صادقی با اشاره به اینکه مذاکره کنندگان با قدرت مذاکره کنندو  اصول را رعایت نمایند،خاطر نشان کرد: در بحث بازرسی ها هم نباید بازرسی از مراکز نظامی صورت بگیرد و اکیدا ممنوع است و یا اینکه بخواهند از دانشمندان هسته ای ما بازجویی کنند.

تقوا روح امید را در جامعه گسترش می دهد

 

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از پایگاه خبری جهانگیریه بستک : حجت الاسلام  صادقی امام جمعه موقت شهرستان بستک در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه گفت : این ماه فرصتی است تا معنویت خود را افزایش دهیم و به ریسمان الهی چنگ بزنیم .

وی ضمن توصیه به تقوا افزود: انسان با تقوا باید روح امید را در جامعه گسترش دهد ، نماز باید مارا به تقوا برساند روزه باید ما را به تقوا برساند .

صادقی در ادامه ضمن تبریک بمناسبت روز پاسدار تصریح کرد : در سوم شعبان کسی بدنیا می آید که اسلام را دوباره به حرکت در می آورد ، امام حسین (ع) با دادن جان خود و اصحابش و با اسارت اهل بیتش اسلام را احیا کرد .

امام جمعه موقت بستک با بیان اینکه پاسدار انقلاب یعنی پاسداری از یک موجود زنده ، متحرک و پیشرونده یعنی پاسدار اسلام و قرآن، خاطر نشان کرد : پاسدار نباید از مشکلات بترسد و اگر می خواهیم پاسدار بمانیم باید روز به روز  بر معنویت خود ببفزاییم .

 

انتقاد مجدد امام جمعه پارسیان از عملکرد شهرداری پارسیان

به گزارش  هرمز به نقل از پارسیان خبر ،حجت الاسلام میرزایی  ضمن تبریک ولادت سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع)و روز پاسدار فلسفه وجودی سپاه پاسداران حفظ دست آورد ها و اهداف انقلاب اسلامی دانست و گفت:انقلابی که ریشه های فساد و وابستگی را قطع و نهال پاک ایمان و استقلال را در کشور ودر دل امت ایران بارور و با رحمت ولایت آن را آبیاری کرد.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوره های گوناگون زمانی درگیر مبارزه با انواع توطئه ها و تهدید های دشمنان بر ضد انقلاب اسلامی بوده و برای خنثی سازی آن ها تلاش کرده است.

میرزایی با اشاره به جنایات آل سعود در یمن اظهار کرد : چرا تیمهای ورزشی ما با تیمهای آل سعود مسابقه می دهند . این رژیم منحوس پا جای پای صهیونیستها گذاشته و همانگونه که ما با تیمهای ورزشی اسراییل مسابقه نمی دهیم باید با تیمهای سعودی هم همین کار را بکنیم.

امام جمعه پارسیان با انتقاد مجدد از عملکرد شهرداری پارسیان گفت:از عملکرد شهرداری پارسیان در مراسمات مذهبی راضی نیستم . یک کنسرت میخواهد اجرا شود تمام در و دیوار شهر پر از بنر و تبلیغات میشود اما برای تولد سالار شهیدان شهر هیچ رنگ و نمایی از جشن و چراغانی ندارد.

 پاسداران و جانبازان خوش اول و خوش آخر انقلاب بودند

به گزارش عصربشاگرد به نقل از میناب جنوب، حجت السلام والمسلمین معتمدی فر امام جمعه میناب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان که با حضور خیل عزیمی از پاسداران و بسیجیان میناب همراه بود با تبریک به مناسبات ایام شعبانیه تولد امام حسین(ع) و روز جانباز و پاسدار با اشاره به فداکاری های امام حسین(ع) و یارانش گفت: امام حسین(ع) کسی بود که سرش رفت اما قولش نرفت.

وی با اشاره به روز پاسدار و جانبار به ویژگی های متمایز آنها در طول تاریخ انقلاب پرداخت و اظهار داشت: پاسداران و جانبازان انقلاب خوش اول و خوش آخر انقلاب بودند و از همان ابتدا تا پایان مسیر دوشادوش امام(ره) حرکت کردند و در این راه نیز ثابت قدم ماندند.

معتمدی فر در ادامه بیان داشت: آنها همواره در دوران انقلاب و این انقلاب حضور داشته اند، کدام صحنه را در کشور می بینید که سپاه پاسداران در آن حضور گسترده، حماسی، و سرنوشت ساز را در نداشته باشد.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی های سپاه پیش روندگی و پیش برندگی آن است عنوان داشت: سپاه همیشه آینده نگر بوده و پیش بینی های لازم را برای هر کاری از قبل انجام می دهد و هر کاره سختی را با همکاری و همیاری هم انجام می دهند.

معتمدی فر در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با دانشجویان افسری دانشگاه امام حسین(ع) با بیان اینکه ارتش های دنیا با رژه و مانور قدرت خود را به رخ می کشند افزود: قدرت سپاه جمهوری اسلامی ایران در رژه این نیروها به خوبی نشان داده شد و دنیا را به شگفتی در آورد.

وی با اشاره به  سخنان رهبر انقلاب در خصوص بحث هسته ای و ادعای کشورهای غربی در مصاحبه با دانشمندان ایران عنوان کرد: ما از سر نیاز وارد مذاکرات هسته ای نشدیم چه برسد به اینکه بگذاریم از دانشمندان هسته ای ما مصاحبه داشته باشید، ما یادمان نرفته که ترور بسیاری از دانشمندان هسته ای ما توسط خوده شما طراحی شده بود.

معتمدی فر با بیان اینکه توافق بد یعنی توافق زیر ارعاب و تهدید تصریح کرد: حاصل توافق بد بازرسی از تاسیسات هسته ای، نظامی و دفاعی کشور است ما اجازه نمی دهیم کسی با صدای بلند ما را تهدید کند و حرف زور را به ما تحمیل کند ما حرف زور و بی حرمتی را از هیچ کسی نمی پذیریم.

خطیب نماز جمعه میناب با بیان اینکه بسیج سازندگی سربازان ولایت درعرصه های توسعه و خودکفایی داخلی هستند خاطر نشان کرد: در بسیج سازندگی باید تلاش و تولید داشته باشیم، همه ما باید کمک کنیم تا بتوانیم با این راه کشوری سازنده و آباد را داشته باشیم.

 

اوباما آرزوی باز کردن پیچ و مهره های صنعت هسته ای ایران را به گور خواهد برد

 به گزارش عصر بشاگرد به نقل از مروارید نیوز ” حجه الاسلام والمسلمین شیخ علیرضا آهنین جان امام جمعه موقت شهربندر چارک در خطبه های این هفته بعد از دعوت به تقوای الهی ، به برخی از ویژگیهای و خصوصیات زندگانی امام حسین علیه السلام اشاره نمودند و ضمن تبریک میلاد خجسته امام حسین علیه السلام ، شناخت شخصیت این امام همام را الگو و راهکاری جهت پیشبرد امورات زندگانی دانستند.

وی  افزود: آمریکا ابتدا صدام را مجبور به امضاء پروتکل الحاقی نمود و سپس از طریق بازرسان سازمان ملل با دانشمندان و مناطق حساس عراق آشنا شد و در اولین حمله کار صدام را یک سره کرد.

امام جمعه موقت بندرچارک نقشه آمریکا را خطرناک دانستند و گفت : اوباما بارها و بارها گفته که اگر می توانستم پیچ و مهره های صنعت هسته ای ایران را باز می کردم ، ولی البته همه بدانند که به فضل الهی این آرزو را به گور خواهد برد.

 آهنین جان با محکوم کردن جنایات آل سعود در یمن اظهار کرد : آل سعود در باتلاق یمن فرو رفته است و مثل دیوانه ها کودکان ، مردم عادی و بی گناهان را می کشد.

خطیب موقت نماز جمعه شهر بندر چارک با به نتیجه نرسیدن خواسته های شوم آل سعود و استعمارگران خاطر نشان کرد: آل سعود بداند که به فرموده خداوند متعال حکومت از آن صالحان خواهد بود و مردم صالح یمن پیروز خواهند شد.

هرجا با شیطنت مواجه شویم با قدرت و قاطعیت پاسخ می دهیم

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از کیش پرس، حجت الاسلام علیدادی در نماز جمعه این هفته با بیان اینکه هر جا با شیطنت مواجه شویم با قدرت و قاطعیت پاسخ می دهیم اظهار کرد: آن روز، روزی خواهد بود که اگر کوچکترین جسارت و تعرضی به کشور ما صورت گیرد منطقه برای هیچ کس امنیتی نخواهد داشت و دنیای استکبار با جواب قاطع و کوبنده ایران اسلامی مواجه خواهند شد.
خطیب جمعه کیش به آغاز تحریم های اقتصادی ایران از سوی آمریکا در سال ۱۳۵۹ اشاره کرد و افزود: ۳۵ سال از آغاز تحریم ها می گذرد اما با مقاومت، بزرگواری و درایت مسئولان و دولت های ایران یکی پس از دیگری توانسیتم با قدرت و قاطعیت کارها را پیش برده و به اهداف خود دست پیدا کنیم. به طوری که ۶ کشور قدرتمند جهان امروز با ما بر سر میز مذاکره حاضر شده اند.
وی با اشاره به اینکه خطوط قرمز ما در مذاکرات توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس جمهور مشخص شده است گفت: اینکه آمریکایی ها عهد شکن هستند کاملا مشخص است. آن ها بخشی از گفته های خود را نیز قبول ندارند.
امام جمعه کیش تاکید کرد: تیم مذاکره کننده ما از روز اول می دانستند دولتمردانی که در مقابل ما قرار گرفته اند مخصوصا آمریکا عهد شکن و ناجوانمرد هستند اما در این مذاکرات شرکت کردند تا اثبات کنند اهل گفتگو و منطق و مذاکره هستیم اما آن ها به دنبال از بین بردن حق مسلم ما هستند.
وی با تاکید بر اینکه ما اجازه نمی دهیم دشمنان به بخش های دفاعی ما نفوذ کرده و بازرسی کنند ادامه داد: مگر جایی این اجاره را به کسی می دهند که ما هم اجازه بدهیم.
حجت الاسلام علیدادی با تبریک ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: پاسداران سلحشور، وظیفه شناس و شجاع اسلامی ایران کسانی هستند که در انجام مأموریت ذاتی خود و دفاع از دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران به نحو شایسته انجام وظیفه کرده اند به گونه ای که امروز استکبار جهانی از آنان وحشت دارند.
وی افزود: نه تنها سپاه که تمامی نیروهای مسلح ما هستند که دشمن از آنان وحشت دارد چرا که آن ها پاسداران حقیقی دفاع از حریم ولایت، امامت و نظام جمهوری اسلامی هستند.
خطیب جمعه کیش با تبریک روز جانباز و ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) گفت: جانبازان کسانی هستند که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و بخشی از سلامتی خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند و با صلابتی که از خود به نمایش گذاشتند در دنیای امروز الگوی ما هستند.
حجت الاسلام علیدادی با تبریک سوم خرداد و گرامی داشت سالروز آزاد سازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس یادآورشد: از زمان آزادی خرمشهر در عملیات بیت المقدس سرنوشت جنگ به شکلی دیگر برای ما رقم خورد و پیروزی ها یکی پس از دیگری برای ما به دست آمد.
امام جمعه کیش با تبریک روز جوان و اینکه اسلام به قشر جوان توجه ویژه ای دارد، دوران جوانی را دورانی بسیار حساس خواند و افزود: کسانی که این دوران را سپری کرده اند اکنون غبطه آن را می خورند و کسانی که در این دوران به سر می برند ارزش این روزها را بدانند.
حجت الاسلام علیدادی با اشاره به فضیلت نماز، نماز اول وقت و نماز جماعت، ترک نماز و سهل انگاری در آن را از دلایل ضایع شدن نماز دانست.
وی با بیان اینکه در هر اداره و سازمان مسئول و مدیر سازمان اولین کسی است که باید در نماز حضور یابد گفت: به نماز خانه های اداره ها سری بزنید و ببینید چقدر محقر، کوچک و ضعیف هستند. ببینید مراکز فرهنگی نماز خانه های خود را در چه مکانی برپا کرده اند.
امام جمعه کیش مصداق ضایع کردن نماز را نمازخانه های ضعیف، مساجد کم و کمرنگ و بی رونق خواند.
نماز جمعه این هفته کیش به امامت حجت الاسلام علیدادی و با حضور مردم و مسئولان مومن جزیره کیش در مسجد خاتم الانبیا برگزار شد.

آل سعود منفورترین دولت نزد یمنی هاست

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از مروارید نیوز ”  آیت الله رکنی امام جمعه بندرلنگه در خطبه نماز جمعه این هفته بندرلنگه گفت : دشمنان ما فیلمهای آن زمان را ببینند که هزاران نفرنیروی بعثی تا دندان مسلح باحمایت چندین کشور در جنگ هشت سال دفاع مقدس به این کشور حمله کردند چگونه وقتی که تسلیم میشدند پیراهن های خود را در می اوردند وبه دست میگرفتند اینها باید درس عبرتی برای جنایتکاران آل سعود باشدوبدانندباهمه این حمله های هوایی وکشتار مردم وکودکان بی دفاع یمن پیروزی نصیبشان نمی شود

خطیب نماز جمعه بندرلنگه اضافه نمود آل سعود منفورترین دولت نزد یمنی هاست آنها از کلیه طرفها خواسته اند درریاض که رژیمش دستش به خون این مردم آغشته شده مذاکره کنند مردم یمن هیچگاه باور نمی کنندآل سعود وفرانسه وآمریکا دلسوز آنها باشد.

آیت الله رکنی اظهار کرد بهترین پیشنهاد برای مذاکره طرفهای یمنی پیشنهاد ایران است مذاکرات یمنی برسر یک میز و درکشور یمن است.

آیت الله رکنی امام جمعه بندرلنگه درپایان مردم را به صرفه جویی دراب وبرق توصیه نمود تا درتابستان به بحران قطعی آنها دچار نشوند

 

 



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: نمازجمعه بندرعباس، اقامه نمازجمعه، امام جماعت استان هرمزگان،آیت الله نعیم آبادی،نماز جمعه نماز عبادی سیاسی،بندرعباس، استان هرمزگان درروز جمعه1 خرداد94 ,

**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 118
بازدید ماه : 1607
بازدید کل : 125053
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com