کسب مهارتهای فنی و حرفه ای باعث ایجاد انگیزه و خودباوری در جامعه خواهد شد.

والی مدیر کل کمیته امداد بشاگرد افزود : توانمند سازی جوانان بشاگرد به مهارتهای فنی و حرفه ای، کاهش بیکاری در این منطقه را به دنبال خواهد داشت.

به منظور جلب مشارکت خیرین در راه اندازی مرکز آموزش فنی و حرفه ای بشاگرد جلسه ای با حضور "والی" مدیر کل کمیته امداد بشاگرد ،سلطانی نژادسرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای ، معاون آموزش، مسئولین دفتر فنی وروابط عمومی ؛ نهم شهریور95 در این اداره کل برگزار شد .

سلطانی نژاد سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اذعان کرد: پروژه مرکز آموزش فنی و حرفه ای بشاگرد با 95 درصد پیشرفت فیزیکی در زمینی به مساحت 8 هزار متر مربع ،2100 متر مربع زیربنا و 1400 متر مربع فضای آموزشی ،خوابگاه شبانه روزی از سال 1389 کار ساخت آن آغاز شده است.

وی افزود : این مرکز در انتظار تکمیل هزینه های برق و آب و تجهیزات کارگاهی و خوابگاه،رستوران و اداری وبکارگیری مربیان است و در این راستا مشارکت خیرین و دستگاههای ذیربط را می طلبد.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان :طی هماهنگی با فرمانداری و کمیته امداد شهرستان در حال جذب مربی و برنامه ریزی جهت شروع دوره های آموزشی با اولویت صنعت ساختمان و قالی بافی هستیم که نتیجه اقدامات پس از شروع دوره ها منعکس خواهد شد.

شایان ذکر است اداره کل کمیته امداد بشاگرد مستقیما زیر نظر کمیته امداد کشور اداره شده و از طرف خیرین استانهای تهران و اصفهان حمایت می شود .