عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 28 مهر 1395
بازدید : 296
نویسنده : فــردیـن احـمدی

گزارش تصویری هیئت عاشقان بقیع بشاگردیهای مقیم کیش/محرم1395

 هیئت عاشقان بقیع در سال 1384 در جزیره کیش تاسیس و شروع به فعالیت کرد, وهمچنان با استقبال خوبی رو به رو شده است.

 

انتهای پیام/



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , مذهبي , ,
:: برچسب‌ها: تصویری , عاشقان بقیع , عزاداری , بشاگردیهای مقیم کیش , جنوب نیوز ,
تاریخ : یک شنبه 11 مهر 1395
بازدید : 317
نویسنده : فــردیـن احـمدی

بار دیگر گردش روزگار ماه محرم را به ما رساند، ماه غربت حسین و تنهایی زینب را، ماه دلاورمردی عباس و شجاعت علی اکبر را؛ ماهی که اگر به هوش باشی و به گوش، بعد از گذشت قرن ها از آن، صدای «هل من ناصر ینصرنی» حسین(ع) را از زبان امام غائبت خواهی شنید.

هیئت عاشقان بقیع بشاگردیهای مقیم کیش محرم95

به گزارش پایگاه خبری عصر بشاگرد صدای محرم که می آید شورو حال حسینی کیش را پر می کند ,هر ساله با نزدیک شدن ایام محرم ( ماه خون، ماه شهیدان کربلا)، به غبار روبی مساجد وحسینیه ها می پردازند و عشق وارادت خود به اهل بیت (ع) ابراز می کنند.

 

این روزها که از کوچه پس کوچه های شهر می گذری، رایحه خوش سیب مشامت را پر می کند؛ در میان ازدحام روزمرگی های مردم وقتی از خیابان های شهر می گذری بیرق های سبز و مشکی چشمانت را مجذوب می کنند.

 

بشاگردی های ولایت مدار مقیم کیش با برافراشتن پرچمهای عزاداری خود را برای عزاداری ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش آماده می‌كنند.

 

محرم ماه پیوستن خون خدا به خداست، ماه تجدید پیمان بندگی انسان کامل و تثبیت «قالوا بلی»! ماهی که به هر کجا سر می زنی دلها لرزان است و چشم ها پر امید؛ سفینه النجاه حسین(ع) پذیرنده هر نوع مسافری می باشد، کشتی حسین(ع) حتی مسافرانی را که دیگر هیچ سرمایه ای برای پرداخت و سوار شدن بر آن برایشان باقی نمانده را هم می پذیرد، مسافرانی که سالهاست در جزیره غفلت به سر برده اند و اکنون آرزویشان انسان شدن است و انسان ماندن.

 

هیئت عاشقان بقیع بشاگردیهای مقیم کیش نیز در آستانه فرا رسیدن ماه محرم با حضورپیر,جوانان  ونوجوانان غبار روبی شد، تا بار دیگر عزادار سرور وسالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش باشند.

 

انتهای پیام//

 



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , مذهبي , ,
:: برچسب‌ها: بشاگردی , های , مقیم کیش , غبار روبی , محرم , هیئت عاشقان بقیع , محرم ماه پیوستن خون خدا به خداست ,
تاریخ : پنج شنبه 1 مهر 1395
بازدید : 337
نویسنده : فــردیـن احـمدی

با وجود افزایش بارندگی درشرق استان هرمزگان در هفته جاری شاهد بارش باران بهمراه تگرگ و طغیان رودخانه های در فصل گرم هرمزگان بودیم.


به گزارش عصر بشاگرد : بارش باران در گرم‌ترين روزهاي سال در شهرستان بشاگرد موجب خوشحالي مردم اين شهرستان شد، بارش رحمت الهي طي روزهاي گذشته باعث طغيان بسياري از رودخانه هاي اين شهرستان شد و دماي اين منطقه به حد قابل توجهي کاهش يافت و اين امر موجب خوشحالي مردم اين شهرستان شده است.
سامانه جدید بارندگي به تازگي وارد شرق استان هرمزگان شده و همچنان به صورت رگباري و متناوب در نقاط مختلف اين شهرستان ادامه دارد.
همچنين بارش باران در بسياري از مناطق شهرستان باريد و در برخي از نقاط بارش تگرگ را نيز بهمراه داشت.
شهرستان بشاگرد در روزهاي گذشته شاهد بارندگي هاي بسياري بوده است که بيشتر اين بارش ها در بخش گوهران اين شهرستان صورت گرفته است و هواي اين بخش به خصوص منطقه درابسر به يک هواي دلچسب بهاري تبديل شده است.
گفتني است که بارش باران در شهرستان بشاگرد هر روز بعد از ظهرها آغاز مي شود و در برخي از مناطق تا ساعت ها ادامه دارد.
بارندگي هاي شهرستان بشاگرد در تابستان بيشتر از فصل هاي ديگر سال است و اين باران ها همراه با تگرگ، وزش باد شديد و رعد و برق خسارات زيادي برجا مي گذارند.
شهرستان بشاگرد در منطقه ای کوهستانی معروف باران های سیل آسا می باشد.

 

 

انتهای پیام/



:: موضوعات مرتبط: آخرين اخبار هواشناسي , ,
:: برچسب‌ها: گرم‌ترين روزهاي سال , سامانه جدید بارندگي , شرق هرمزگان , بارندگي ,

**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 117
بازدید ماه : 1606
بازدید کل : 125052
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com