عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 15 اسفند 1395
بازدید : 219
نویسنده : فــردیـن احـمدی

در پی اهدای زمین‌هایی برای دفن شهدا

تجلیل سردار باقرزاده از مسئولان قوه قضائیه، اوقاف و ستاد اجرایی فرمان امام(ره)


به گزارش عصر بشاگرد به نقل از خبرگزاری دانشجو؛ طبق اعلام روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح ضمن تقدیر و تشکر از آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه، مخبر دزفولی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی سیرت رئیس سازمان اوقاف و دیگرمسئولان محلی به دلیل اهدای زمین ..


:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: شهدایی گمنام , باقر زاده , بشاگرد , زمین , مفقودین , اوقاف , نیروهای مسلح , تدفین شهداء , مازندران ,
تاریخ : شنبه 14 اسفند 1395
بازدید : 314
نویسنده : فــردیـن احـمدی

سلام بر آنهای که رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند،سلام بر آنان که پلاکشان را از گردن خویش درآوردند تا ماننده مادرشان بی نام و نشان و بی مزار بمانند.




به گزارش پایگاه خبری عصر بشاگرد؛ حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ زمان همه چیز را کهنه می کند جز خون شهداء همزمان با ایام فاطمیه مردم شهیدپرور و قدرشناس,ولایت مدار و انقلابی شهرستان بشاگرد باری دیگر حماسه ای دیگر با حضور گسترده در تشییع دو شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها (ص) خلق کردند.

همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها دو کبوتر عاشق بردوش مردم قدرشناس بشاگرد مورد استقبال و تشییع شدند.



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: شهید گمنام , بشاگرد , استقبال , مردم بشاگرد , دفاع مقدس , وفات حضرت فاطمه (ص) ,
تاریخ : سه شنبه 10 اسفند 1395
بازدید : 255
نویسنده : فــردیـن احـمدی
در حالی رئیس‌جمهور منتقدان را به خوردن آب شیرین به جای آب شور دعوت کرد که عده‌ای از هموطنان‌مان در خوزستان به جای خوردن آب شرب، آبی را می‌نوشند که از فرط آلودگی به کنایه آن را شیرکاکائو می‌خوانند!!


 


رئیس‌جمهور در حالی برای برگزاری مجمع بانک مرکزی به ساختمان میرداماد رفت که درست چند قدم مانده به همین ساختمان، بسیاری از کسبه و فعالان اقتصادی از وضعیت کنونی اقتصاد و رکود حاکم بر بازار به دلیل کاهش قدرت خرید مردم نالان هستند.
حسن روحانی در پنجاه و ششمین مجمع سالیانه بانک مرکزی با بیان اینکه اولین قدم ما در دولت ایجاد یک ثبات آن هم پایدار در بازار‌های مالی و پولی بود گفت: بی‌ثباتی خیلی مشکلات را به دنبال دارد. برگردید به ۹ مهر سال ۹۱ و بعد به  ۱۰ مهر بروید ببینید وضع ارز چطور است، ۶۲۵ تومان قیمت ارز بالا می‌رود. در ۱۲ مهر دوباره ۲۰۰ تومان بالا می‌رود یعنی در عرض ۳ روز ۸۲۵ تومان قیمت ارز بالا می‌رود. وقتی بی‌ثباتی هست که در عرض ۲۴ ساعت قیمت ارز ۲۰ درصد افزایش می‌یابد همه دچار سرگیجه می‌شوند.
به نظر می‌رسد منصفانه این بود که رئیس‌جمهوری، آماری هم از جهش ارز طی روزهایی اعلام می‌کرد که نرخ دلار به ۴۲۰۰ تومان هم رسید؛ پس اگر ثبات اقتصادی وجود دارد، چرا باید چنین اقداماتی صورت گیرد.



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: رئیس‌جمهور,منتقدان,خوردن آب شرب,روحانی,مردم نالان,فعالان اقتصادی, پس از انقلاب,دولتمردان ,
تاریخ : سه شنبه 10 اسفند 1395
بازدید : 257
نویسنده : فــردیـن احـمدی

هنوز مادر باور نمي‌كند كه دخترش ديگر به خانه برنمي‌گردد. دخترك قرار بود درس بخواند و دكتر شود تا ديگر كسي مثل خواهرش سرزا نرود. آن يكي مي‌خواست معلم شود و در خانه پدري به بچه‌هايي كه نمي‌توانند اين مسافت طولاني را براي درس خواندن طي كنند درس بدهد. دختر ديگر درس مي‌خواند تا مهندس شود و با كمك اهالي پلي روي رودخانه بسازند؛ اما آرزوها همه نقش بر آب شدند وقتي رودخانه طغيان كرد. حالا سال‌هاست كه مادران سياه مي‌پوشند براي تمام آرزوهايي كه به ثمر ننشست.

اغلب خوراك مردم نان خالي با خرماست، مي‌گويد: مردم اين منطقه شغل ندارند تا كسب درآمد كنند. زنان روستا حصيربافي مي‌كنند اما چون حمايتي از آنها نمي‌شود اين محصولات فروش نمي‌روند و گرهي از مشكلات آنها باز نمي‌شود. مردم مهربان روستاهاي گافر افرادي بسيار معتقد هستند و با وجود مشكلات و محروميت‌هاي زياد بازهم اميدشان را از دست نمي‌دهند. اين مردم از تمامي امكانات محرومند؛ نه گاز دارند، نه آب و نه حتي تلفني براي برقراري ارتباط. تنها برق به روستاها آمده كه بابت همين نعمت هم خدا را شاكرند. آب لوله‌كشي فقط در مركز شهرستان وجود دارد و اغلب روستاها مجبورند از آب چشمه استفاده كنند كه اين آب به‌دليل غيربهداشتي بودن گاهي موجب به‌وجود آمدن بيماري‌هاي عفوني مي‌شود. مردم گافر براي نجات از سرماي شديد زمستان از هيزم استفاده مي‌كنند. با اينكه كپسول گاز در مركز شهرستان توزيع مي‌شود اما مسير صعب‌العبور اجازه نمي‌دهد كه مردم مدام در رفت‌وآمد باشند و آنها با آتش هيزم غذا درست كرده و خانه‌هايشان را گرم مي‌كنند. زارعي ايجاد راه و شغل را مهم‌ترين خواسته مردم گافر عنوان مي‌كند و مي‌گويد: اگر راه مناسب ايجاد شود و مردم صاحب شغل شوند بقيه مشكلات را خودشان حل مي‌كنند. مردم ما بسيار قانع هستند كه با وجود اين همه محروميت گلايه‌اي نمي‌كنند و..



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: گافر , بشاگرد , رودخانه , كسب درآمد , كوهستان‌ , صعب‌العبور , كوه‌هاي بشاگرد , سيستان و بلوچستان ,
تاریخ : دو شنبه 9 اسفند 1395
بازدید : 279
نویسنده : فــردیـن احـمدی

مردم شهرستان بشاگرد از وضعیت بهداشت و درمان گله منداند؛ وزیر بهداشت و درمان هرمزگان نتوانسته است خواسته درمان مردمی بشاگرد را تامین کند.

به گزارش پایگاه خبری عصر بشاگرد؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز یکشنبه در نخستین مجمع ملی سلامت بیان کرد؛ ما برای نجات مردم از رنج و بیماری به سرمایه گذاری برای ساختن بیمارستان و خرید تجهیزات و استخدام افراد نیازمند هستیم.

 

وزیر بهداشت و درمان؛ دولت در طول فعالیت خود اقدامات مهمی در زمینه بهداشت و درمان انجام داده است.
هاشمی افزود؛ بخش های درکشور اعم از حاشیه نشین ها ،روستاها، و مناطق محروم وجود داشت که هیچ امکان درمان و بهداشتی در آن مناطق وجود نداشت.



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار علمي و پزشكي , ,
:: برچسب‌ها: گله مندی مردم , خدمات درمانی , بهداشت ودرمان , بشاگرد , پزشک متخصص , مرگ مادر باردار , وزیر بهداشت , ,
تاریخ : یک شنبه 8 اسفند 1395
بازدید : 335
نویسنده : فــردیـن احـمدی

به گزارش پایگاه خبری عصر بشاگرد؛ گل های وحشی در شهرستان بشاگرد گل های هستند که در آخر زمستان و فصل بهار می رویند و دارای رنگ های بسیار زیبا هستند و همچنین بو و عطر بسیار دلنشینی نیز دارند.   در حالی که در دیگر نقاط کشورمان در ...

در حالی که در دیگر نقاط کشورمان در این فصل از سال برف و باران و یخبندان حاکم است، شهرستان بشاگرد با رویش گل های زیبا و رنگارنگ بوی بهار گرفته است.....



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: گل های وحشی , بهار , بشاگرد , زمستان , عطرگل , بهار بشاگرد , بشاگرد نیوز , طبیعت بشاگرد ,
تاریخ : چهار شنبه 4 اسفند 1395
بازدید : 174
نویسنده : فــردیـن احـمدی

اکنون در آخرین ماه سال 95 و در آخرین ماه‌های عمر دولت یازدهم، دیگر مجال برای لفاظی و شعار دادن نیست و آنچه باید مورد توجه و مداقه قرار گیرد، کارنامه عملکرد دولتمردان است.  اما آیا در این موضوع، می‌توان نمره قبولی به دولت داد؟ می‌توان قبول کرد که دولت در جهت  بهبود معیشت مردم و رفع بیکاری و گرانی و رکود کاری کرده است؟ آیا بر اساس آنچه رهبری معظم انقلاب برای امسال نامگذاری کردند، «اقدام و عمل» در دولت متبلور بود.

بی‌تدبیری، مقدمه‌ای بر رخدادی بزرگ‌ تر
به نظر می‌رسد برخی با بی‌عملی و بی‌تدبیری، با رفتار کردن مردم در روزمرگی‌ها و اولویات زندگی، نسخه خطرناکی را تعقیب می‌کنند که فرجام شومی به همراه خواهد داشت. نمی‌توان تردید کرد که برخی در صدد ناامید کردن مردم از اصل نظام و انقلابند و در پی روزی هستند که مردم از همه چیز خسته شده و به خیابان‌ها بریزند! رهبر عزیز انقلاب این نکته را هوشمندانه هشدار دادند: «بنده چهار پنج سال یا شش سال قبل از این در سخنرانی اول سال گفتم که امروز نگاه دشمنان ملت ایران به مسئله‌ اقتصاد است؛ سعی دارند به اقتصاد کشور فشار بیاورند؛ اقتصاد کشور را آن‌چنان زیر فشار قرار بدهند که مردم دچار مشکل بشوند. وقتی مردم دچار مشکل شدند، دل‌زده می شوند، دل‌سرد می شوند؛ دشمن همین را می‌خواهد. دشمن می‌خواهد مردم از انقلابشان، از نظامشان، از دولتشان، از کشورشان دل‌سرد بشوند، دل‌زده بشوند؛ لذا روی مسئله اقتصاد فشار می‌آورد؛ و فشار آوردند. مسئولین باید به این نکته توجه کنند.»



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: بی تدبیری , تدبیر , تبلیغات انتخاباتی , گره کور بیکاری , کیهان , رهبر انقلاب , بیکاری , گمشده ,
تاریخ : سه شنبه 3 اسفند 1395
بازدید : 231
نویسنده : فــردیـن احـمدی

در بارندگی‌های هفته گذشته 250 سازه آبخیزداری شهرستان بشاگرد آبگیری شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بشاگرد با اعلام این خبر گفت: در این سازه‌ها 12 میلیون مترمکعب آب ذخیره‌شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرکت آب و فاضلاب روستای در حال اجرای عملیات آب‌رسانی 42 روستای بخش گوهران است.



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: بخش گوهران , شهرستان بشاگرد , منابع طبیعی , فاضلاب روستای , بارندگی , آب , عصربشاگرد , بشاگردنیور , بشکرد ,
تاریخ : دو شنبه 2 اسفند 1395
بازدید : 322
نویسنده : فــردیـن احـمدی

زاغه‌نشینان بابا غلام بندرعباس با صدای بلند می‌گفتند؛ «به روحانی بگو 100 روز آخر هم رو به پایان است و تکلیف ما چیست» و ما پیش از این تصور می‌کردیم که آنها از دنیا بی‌خبرند و تازه فهمیدیم که ما از دنیا بی‌خبریم مردم همه چیز را می‌دانند.

 



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: بابا غلام , بندرعباس , بشاگرد , هرمزگان , گرسنگی , آقای رئیس جمهور ,
تاریخ : دو شنبه 2 اسفند 1395
بازدید : 327
نویسنده : فــردیـن احـمدی
 
 
بشاگرد شهرستانی کوهستانی با کوه های مرتفع و صعب العبور است و در مسیر بارها وسایل نقلیه با مشکل شدید تردد مواجه می شوند.   به گزارش مکران ؛ گافر در صفرترین نقطه محرومیت استان ثروتمند هرمزگان با صنایع متعدد و ذخایر فراوانی واقع شده که اهالی ...


:: موضوعات مرتبط: آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: بی تدبیری , جاده های , بشاگرد , نقطه محرومیت , ذخایر فراوان , طغیان رودخانه ها , بخش گاف , پارامون , بشاگرد ,
تاریخ : یک شنبه 1 اسفند 1395
بازدید : 169
نویسنده : فــردیـن احـمدی

وحید جلیلی با انتقاد از فعالان فرهنگی ارزشی بیان کرد:

یک کاری در این تراز ساخته می شود از جهت سینمایی، محتوایی، بزنگاه تاریخی و… بعد توجهی به آن نمی شود. شما صدها هزار فعال فرهنگی در کشور دارید. فقط بسیج مثلا می گوید من چهل هزار پایگاه فرهنگی دارم. موبایل هایمان را نگاه کنیم ببینیم در آن چه خبر است؟ آقای طالبی حرف جالبی زد. گفت من که عمل قلب باز کرده ام و سلامتیم در خطر افتاد و چند سال روی این فیلم وقت گذاشتم و در یک متر برف این فیلم را ساختم اگر یک فیلم ده دقیقه ای علیه جمهوری اسلامی ساخته بودم، همه ی نماز جمعه های کشور علیه من حرف می زدند و من را مشهور می کردند ولی حالا که اثری در تراز “یتیم خانه ی ایران” ساخته ام کسی عین خیالش هم نیست که می شود حداقل از این فیلم حرف زد.



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: فعلان فرهنگي , بشاگرد , رضاخان , قواعد سینما , معیارهای تصویری , وحید جلیلی , محافل فرهنگي ,
تاریخ : یک شنبه 1 اسفند 1395
بازدید : 219
نویسنده : فــردیـن احـمدی

 دستگاهی با حامیان سیاسی نظاره‌گر پرپر شدن دانش‌آموزان در راه‌ها و توزیع شیر فاسد در مدارس/ آقای وزیر توان مدیریت ندارید استعفا دهید و بروید.

آقای وزیر اگر خبر ندارید خبردار شوید امروز در مدیریت شما یک‌هزار و 844 بسته شیر فاسد و 2 هزار و 500 کیلوگرم برنج تاریخ مصرف‌گذشته بین دانش‌آموزان رودانی توزیع شده است، چه پاسخی دارید برای این معضل بزرگ.

مدیرکل دستگاه آموزش و پرورش هرمزگان در ابتدای سال جاری پس از حدود 18 ماه فعالیت جای خود را فرد دیگری داد تا اولین جابجایی مدیران پس آغار به کار مجلس دهم در هرمزگان لقب بگیرد و تمامی فرهنگیان خدوم را به بهت و حیرت فرو ببرد.

علت این تغییر طی بررسی‌های به‌عمل آمده، عدم ناسازگاری مدیرکل آموزش و پرورش سابق با یکی از نمایندگان جدیدالورود مجلس بود درحالی‌که به گفته برخی‌ها این جابجایی به درخواست خود آقای مدیرکل بوده است و ما هم به‌عنوان یک شهروند باور کردیم.



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , ,
:: برچسب‌ها: نمایندگان مجلس , دانش آموزان هرمزگان , جاده‌های بشاگرد , جمهوری اسلامی , رودان , عصر بشاگرد ,

**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 427
بازدید ماه : 1349
بازدید کل : 124795
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com