عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 27 مرداد 1397
بازدید : 187
نویسنده : فــردیـن احـمدی

باران های موسمی در شهرستان بشاگرد باعث ایجاد خسارات متعددی در روستاها، زمین های کشاورزی و اموال عمومی شده اند و آب و برق چندین روستا و مناطق شهری را قطع کرده است.

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از فرهنگ کده، بشاگرد واقع در شرقی ترین نقطه استان هرمزگان واقع شده و دارای آب و هوایی گرم و خشک است و این شهرستان با ویژگی های آب و هوایی منحصر به خود در زمستان ها کمترین بارندگی ها و در تابستان ها تحت تأثیر سامانه مونسون هند میزبان بارندگی های چشم گیری است.

بارندگی های موسمی هر ساله برکات های بسیاری برای مردم این شهرستان داشته و باعث پر شدن سازه های آب خیز داری سطح شهرستان خواهند شد.

 در کنار برکات بی پایان باران، به دلیل زیر ساخت های ضعیف شهرستان هر ساله با شروع این بارندگی ها مسائل بسیاری برای مردمان روستا نشین بشاگرد حاصل می شود.
 
در بسیاری از روستا ها که از جاده های آسفالت بی بهره اند، این بارندگی ها باعث مسدود شدن چند هفته ای راه ها خواهند شد که مردمان روستا نشین را با مشکلات جدی روبه رو خواهد کرد.
 
 خسارات باران های موسمی در بشاگرد
 
قطعی برق از دیگر مشکلات دامن گیر مردم با شروع بارش هاست که ....
 


:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: خسارت باران , بشاگرد , بارش باران , موسمی , قعطی برق , شهرستان بشاگرد ,

**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 421
بازدید ماه : 1343
بازدید کل : 124789
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com