عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 20 آبان 1396
بازدید : 294
نویسنده : فــردیـن احـمدی
در گفتگو با مهر عنوان شد:

رئیس جدید شورای اسلامی شهرستان میناب گفت: توسعه و اجرای طرح های خرد تولیدی اقتصاد مقاومتی با نگاه و توجه به ظرفیت های محلی راهکار توسعه مناطق مختلف شهرستان میناب است.

به گزارش عصر بشاگرد؛ علی رئوفی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه های این شورا درچهار سال پیش رو برای توسعه شهرستان میناب بیان داشت: پیگیری تحقق  منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی خرد مهمترین راهبرد شورای اسلامی شهرستان میناب در چهار سال پیش رو است زیرا اقتصاد مقاومتی خرد است که می تواند راهگشای بسیاری از مسائل و مشکلات شهرستان میناب باشد.

وی درهمین رابطه تصریح کرد : درصورت تحقق رهمنود های مقام معظم رهبری در زمینه توجه به اقتصاد های مقاومتی خرد این امر زمینه ساز رشد وشکوفایی شهرستان میناب خواهد بود و شورای اسلامی این شهرستان این راهبرد مهم توسعه اقتصاد مقاومتی خرد در زمینه های مختلف در سطح شهرستان میناب در دستور کار خود به صورت جدی قرار خواهد داد و آن از مسئولان مطالبه خواهد کرد.

رئوفی افزود: باید در عمل به مطالبات......



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخبار اقتصادي , ,
:: برچسب‌ها: رئیس شورای اسلامی , توکهور و هشتبندی , توسعه طرح های خرد , علی رئوفی , شهرهشتبندی , خبرگزاری مهر , عصربشاگرد , فرماندار وپژه , شهرستان میناب , میناب نیوز ,
تاریخ : شنبه 20 آبان 1396
بازدید : 453
نویسنده : فــردیـن احـمدی

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار جاسک جزئیات حادثه تصادف رئیس دادگستری این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش عصر بشاگرد؛ احمد گمتیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در جاسک، با تائید خبر فوت حسین حبیب‌زاده بیژنی رئیس دادگستری جاسک، و تسلیت این واقعه اظهار داشت: این اتفاق در فاصله 85 کیلومتری محور جاسک میناب رخ داده است.

وی ادامه داد: مرحوم یاد شده و همسرش بر خودروی پژو سوار بوده که در تصادف با شترهای سرگردان خودروی وی منحرف شده و همسر ایشان نیز مصدوم و روانه بیمارستان شده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار جاسک اضافه........



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار حوادث , ,
:: برچسب‌ها: فرماندارجاسک , رئیس دادگستری جاسک , درگذشت , شهرستان جاسک بیش از پنج هزار شتر دارد ,
تاریخ : شنبه 20 آبان 1396
بازدید : 276
نویسنده : فــردیـن احـمدی
ائمه جمعه هرمزگان مطرح کردند؛
 
نماز جمعه این هفته با شرکت احاد مردم استان هرمزگان در مصلاهای سراسر استان برگزار گردید که ائمه جمعه استان در خطبه های نماز عبادی و سیاسی به مهمترین مسائل روز کشور ،منطقه ای و جهانی اشاره کردند.

به گزارش عصر بشاگرد ؛ به نقل از هرمز؛نماز جمعه این هفته با شرکت احاد مردم استان هرمزگان در مصلاهای سراسر استان برگزار گردید که ائمه جمعه استان در خطبه های نماز عبادی و سیاسی به مهمترین مسائل روز  کشور ،منطقه ای و جهانی اشاره کردند.

استعفای سعد حریری نقشه ای آمریکایی برای مدیریت بر تحولات غرب آسیاست

حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان با اشاره به حرکت میلیونی محبان اهل بیت (ع)در اربعین حسینی گفت: در حالی که گرگان گرسنه به سرکردگی آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین الملل برای تشدید فتنه‌ها و سرکوب ملت های مظلوم خیز برداشتند و هدف اصلی خود را جبهه مقاومت قرار دادند، میلیون ها نفری که در مسیر نهضت حسینی گام برداشتند اعلام کردند پرچم یالثارات الحسین(ع) را بر قله با عزت مهدوی به اهتزاز در می آورند و طومار ظالمان عالم را .....



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: خطبه های , نماز جمعه استان , هرمزگان , ائمه جمعه هرمزگان , استعفای سعد حریری , دسیسه ای آمریکایی ,
تاریخ : شنبه 20 آبان 1396
بازدید : 280
نویسنده : فــردیـن احـمدی
«نان شکی» یکی از انواع متنوع نان در سفره های بشاگردی است که به صورت کاملاً سنتی و خانگی با استفاده ازمحصولات کشاورزی خانواده ها پخت می شود در حالی که روی آوردن انسان ها به خوراکی های کنسرو شده در بسته بندی های متنوع و دل فریب مضرات زیادی را برای آن ها به دنبال دارد.
 

به گزارش عصر بشاگرد؛ به نقل از بشاگرد نیوز، با تغییرات چشم گیر دنیا و اضافه شدن چاشنی سرعت به فعالیت های انسان ها که به واسطه پیشرفت همه جانبه علم صورت گرفته، تمام اعمال روزمره رنگ و بویی  متفاوت به خود گرفته است.

این تغییرات با وجود تمام امتیازاتی که داشت اما باعث فست فودی شدن انسان ها در تمام زمینه ها شد.

دنیای فست فودی ها!

در دنیای مصرفی امروز انسان ها، همه چیز با چند کلیک ساده امکان پذیر است و هر شخصی می تواند با گوشی موبایل خود و فشردن چند کلید ساده بیشتر احتیاجات خود را برطرف کند که این امر آن ها را به انسان های کم حوصله و بی طاقت تبدیل کرده است.

روی آوردن انسان ها به غذا و خوراکی های کنسرو شده در بسته بندی های متنوع و دل فریب از دیگر مسائل پیش روی اشخاص و خانواده ها است مصرف این نوع مواد غذایی مضرات زیادی را برای آن ها به دنبال دارد.

استفاده از انواع مواد شیمیایی و نگه‌دارنده به منظور بهبود طعم ، رنگ و به ویژه ماندگاری بالای مواد غذایی، سبب ابتلا به بیماری  های متعددی برای شخص مصرف کننده می شود.

ابتلا به انواع سرطان ها یکی از متداول ترین  بیماری هایی است که به دلیل افزودن مواد شیمیایی به محصولات غذایی در کمین اشخاص مصرف کننده است.

«نان شکی» نمونه ای از خوراکی های سالم و........



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: نان شکی , نان , خوراکی های سالم , نان محلی بشاگرد , بشاگردنیوز , عصربشاگرد , نان سالم و بهداشتی ,
تاریخ : شنبه 20 آبان 1396
بازدید : 367
نویسنده : فــردیـن احـمدی

در خطبه های نماز جمعه بشاگرد عنوان شد؛

امام جمعه موقت بشاگرد در خطبه های نماز جمعه امروز، گفت:ش خیانت های عربستان سعودی که خود را خادم الحرمین می نامند به جهان اسلام و مسلمین به مراتب بدتر از اسرائیل و آمریکاست که کشتن مردم بی دفاع یمن، جنگ افروزی و سعی در نا امن کردن منطقه نمونه ای از آن ها است.

به گزارش بشاگرد نیوز، علی ابراهیمی امام جمعه موقت بشاگرد در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به ایام اربعین حسینی، اظهار کرد: جابر ابن عبدالله انصاری اولین زائر قبر امام حسین(ع) بود اما امروزه پس از گذشت ۱۴۰۰ سال، میلیون ها نفر از اقوام و ادیان مختلف  در بزرگترین راهپیمایی سیاسی مذهبی دنیا شرکت می کنند.

امام جمعه موقت بشاگرد افزود: حضور ۲۰ میلیونی عاشقان سالار شهیدان در اجتماع باشکوه و بی نظیر اربعین، تعجب همه را برانگیخته که با چه نظمی این خیل عظیم جمعیت در این کشور کوچک به راحتی و با نظم پذیرایی شده و امنیت شان بر قرار است.

ابراهیمی با تاکید بر تقویت فرهنگ اربعین، این اجتماع بزرگ را باعث ایجاد وحدت بین مسلمانان جهان و پیامی روشن به ابر قدرتان و مستکبران دانست.

وی با اشاره به ۲۴ آبان....



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: خطبه های نمازه جمعه , شهرستان بشاگرد , فرهنگ اربعین , امام جمعه موقت , حجت اسلام ابراهیمی ,
تاریخ : دو شنبه 15 آبان 1396
بازدید : 585
نویسنده : فــردیـن احـمدی

رنگ سرخ، بو و طعم تند، ساقه پهن و کشیده و بوته درشت از جمله ویژگی های منحصر به فرد سیر بشاگرد است که کشت آن به شکل سنتی از مهر ماه شروع و تا پایان آبان ماه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری عصربشاگرد به نقل از بشاگرد نیوز، سیر سرخ بشاگرد یکی از بهترین محصولات کشاورزی این شهرستان است که به دلیل طمع و مزه خاص خود طرفداران فراوانی را در داخل و خارج از کشور به خود جذب کرده است.

رنگ سرخ، بو و طعم تند، ساقه پهن  و کشیده و بوته درشت از جمله ویژگی های منحصر به فرد سیر بشاگرد است.

نبود کارگاه های صنعتی فراوری این محصول و جاده ارتباطی مناسب جهت انتقال محصولات کشت شده از زمین های کشاورزی به سایر شهرستان ها از جمله مشکلات کشاورزان در کشت سیر است.

گفتنی است که کشت سیر در بشاگرد از مهر ماه آغاز و تا پایان آبان ماه ادامه دارد.

 

انتهای پیام//



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار اقتصادي , ,
:: برچسب‌ها: سیر سرخ بشاگرد , کشت سیر , محصولات کشاورزی , سیر بشاگرد , بشاگردنیوز , عصربشاگرد ,
تاریخ : دو شنبه 15 آبان 1396
بازدید : 359
نویسنده : فــردیـن احـمدی

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت: شهرستان بشاگرد از نظر ژئوفورمولوژی به صورت تپه ماهور و کوهستانی است و اراضی دشتی و مسطح به ندرت در آن یافت می شود بنابراین آبراهه ها تبدیل به واحدهای اقتصادی شده اند.

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان، امید ذاکری افزود: دانش بومی آبخیزداری در شهرستان بشاگرد از سابقه بسیار بالایی برخوردار است و مردم این دیار با اجرای بندهای خشکه چین سنگی در درون و حاشیه ی آبراهه ها که در گویش محلی دربند و کشبند نامیده می شود بطور متوسط 500 متر مربع زمین را با ترسیب آبرفت های سیلابها استحصال نموده و در آن مبادرت به کشاورزی و باغداری می نمایند.

وی بیان داشت: محصولات کشاورزی و باغی عمده این شهرستان که در اراضی استحصال شده در پشت بندهای خشکه چین سنگی کاشته می شود عبارتند از انواع نخل، سیر، ذرت و مرکبات و کیفیت محصول خرما نخلستان های احداث شده و سیر های کشت شده بسیار مناسب و ارگانیک بوده و طرفداران زیادی دارد.

ذاکری تصریح کرد: پس از ورود آبخیزداری مدرن توسط دولت در شهرستان بشاگرد، طراحی سازه های آبخیزداری بومی، باز مهندسی شد و پس از طراحی سرریز و افزایش استحکام آنها بصورت سنگی ملاتی افزایش طول عمر این سازه ها را به همراه داشت و باعث تحولات زیادی در منطقه شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت: با توجه به بالا بودن میزان فرسایش در شهرستان بشاگرد به علت نوع سازنده های حساس به فرسایش و تپه ماهوری و کوهستانی بودن منطقه، میزان شیب بالا و میزان رسوبات همراه سیلابها بسیار بالا بوده بطوریکه سدهای سنگی ملاتی کوتاه احداث شده با وقوع تعداد محدودی از سیلابها از رسوب پر شده و زمین مناسب کشت و کار ایجاد می گردد.

امید ذاکری افزود: با عنایت به اینکه شهرستان بشاگرد شامل دو حوزه آبخیز بزرگ دو سد مخزنی جگین و در دست احداث گابریک می باشد تنها در صورت تامین سیمان و هزینه جمع آوری و حمل سنگ های مورد نیاز توسط وزارت نیرو ، علاوه بر ترسیب رسوبات سیلابها در بالادست بندهای کوتاه آبخیزداری مشارکتی توسط مردم و افزایش تولیدات کشاورزی و بهبود وضعیت اقتصادی مردم منطقه افزایش طول عمر این سدهای بزرگ مخزنی را به همراه خواهد داشت.

وی بیان داشت: تاکنون حدود 4 هزار بند آبخیزداری مشارکتی توسط آبخیزداران واقعی که همان مردم خوب شهرستان بشاگرد هستند در این شهرستان احداث شده است.

 

انتهای پیام//



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: منابع طبیعی , هرمزگان , محصولات کشاورزی , بشاگرد , سد مغزنی جگین , آبخیزداری , بشاگردنیوز , عصربشاگرد ,
تاریخ : یک شنبه 14 آبان 1396
بازدید : 227
نویسنده : فــردیـن احـمدی

همزمان با سراسر کشور؛

همزمان با گرامیداشت سالروز تسخیر لانه جاسوسی، مردم ولایی و انقلابی شهرستان بشاگرد به خصوص دانش آموزان و دانشجویان و مسئولان این شهرستان، همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان شرکت کردند.

 

به گزارش عصر بشاگرد ؛ همزمان با گرامیداشت سالروز تسخیر لانه جاسوسی، مردم ولایی و انقلابی شهرستان بشاگرد به خصوص دانش آموزان و دانشجویان و مسئولان این شهرستان، همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان شرکت کردند.

شرکت کنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضد ولایت فقیه و هیهات من الذله، بر تداوم مبارزه با استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار تاکید کردند.

در پایان این راهپیمایی بیانیه‌ای در محکومیت سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا قرائت و پرچم آمریکا و رژیم اشغالگر قدس به آتش کشیده شد.

آیین راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان نیز در مناطق شهری و روستایی شهرستان بشاگرد برگزار شد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخبار سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: راهپیمای 13 آبان , شهرستان بشاگرد , روز دانش آموز , بشاگردنیوز , عصربشاگرد , شرق هرمزگان ,
تاریخ : شنبه 13 آبان 1396
بازدید : 356
نویسنده : فــردیـن احـمدی
گزارشی از وضعیت سواد و بیکاری در هرمزگان؛
 
طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ توسط مرکز آمار وضعیت آماری سواد در بین افراد ۶ سال به بالا نشان می دهد بندرعباس با ۹۲٫۳۵ % با سواد ترین شهر استان و شهرستان بشاگرد با ۷۳% کمترین سطح سواد در استان را دارد .

 

به گزارش عصر بشاگرد ؛ براساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۰، جمعیت استان هرمزگان با نرخ رشدی معادل ۷۵/۲ درصد از یک میلیون ۴۰۳ هزار و ۶۷۴ نفر در سال ۱۳۸۵ به یک میلیون ۵۷۸ هزار و ۱۸۳ نفر در سال ۱۳۹۰ رسیده است.

در فاصله دو سرشماری فوق الذکر جعیت در مناطق شهری با متوسط نرخ رشد سالانه ۶۹/۲ درصد و در مناطق روستایی با متوسط نرخ رشد سالانه ۰۳/۲ درصد افزایش پیدا کرده است.

درسال ۱۳۹۰ استان هرمزگان دارای ۳۹۷ هزار و ۴۵۲ خانوار بوده که از این تعداد، ۲۰۴ هزار و ۵۵۹ نفر خانوار با جمعیتی معادل ۷۸۸ هزار و ۴۷۱ نفر در مناطق شهری و ۱۹۲ هزار و ۱۹۶خانوار با جمعیتی برابر با ۷۸۶ هزار و ۳۷۹ نفر در مناطق روستایی ساکن بوده اند و براساس نرخ شهرنشینی در استان در سال ۱۳۹۰ به ۵۰ درصد و میزان جمعیت ساکن در روستاها نیز ۵۰ درصد بوده است.

متوسط بعد خانوار در کشور در سال های ۱۳۸۵ و ۱۳۹۰ به ترتیب ۴ و ۵/۳ نفر بوده و در استان بعد خانوار از ۶/۴ نفر در سال ۱۳۸۵ به ۴ نفر در سال ۱۳۹۰ رسیده است و همچنین بعد خانوار شهری استان ۸/۳ نفر و بعد خانوار روستایی استان ۴ نفر بوده است.

نسبت جنسی جمعیت در سال ۱۳۹۰ معادل ۱۰۳ بوده است. به عبارت دیگر، در مقابل هر یک صد نفر زن، ۱۰۳ نفر مرد وجود داشته است و بیشترین میزان جمعیت استان هم در مردان و هم در زنان، در گروه سنی ۲۰-۲۴ ساله قرار داشته است و به طوری که ۰۲/۱۲ درصد از جمعیت زنان و ۹۴/۱۱ درصد از جمعیت مردان در این گروه سنی قرار دارند.

در سال ۱۳۹۴ از۴۱ هزار و ۵۷۵ ولادت ثبت شده ۷/۴۸ درصد متولدین دختر بوده اند و همچنین در این سال ۱۳ هزار و ۸۹۶ مورد ازدواج و ۲۸۸۳ مورد طلاق به ثبت رسیده است.

بندرعباس باسواد ترین شهر استان و بشاگرد در بدترین وضع سواد قرار دارد

براساس نتایج سرشماری های عمومی نفوس و.......



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: وضعیت سواد در استان هرمزگان , بشاگرد در بدترین وضع سواد , بشاگردنیوز , عصربشاگرد ,
تاریخ : شنبه 13 آبان 1396
بازدید : 323
نویسنده : فــردیـن احـمدی

با پیام دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛

کتابخانه زنده‌یاد حاج عبدالله والی با حضور مسئولان نهاد و مردم خونگرم روستای خمینی‌شهر شهرستان بشاگرد و با پیام علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد افتتاح شد.

به گزارش عصر بشاگرد؛مراسم افتتاح کتابخانه حاج عبدالله والی روستای خمینی‌شهر شهرستان بشاگرد، با حضور امین متولیان، معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات، محمدهادی ناصری مدیرکل روابط عمومی نهاد، محسن زینلی‌تختی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان، مسئولان اداره کل شهرستان بشاگرد و جمعی از اهالی خمینی‌شهر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام سیدمحسن مؤمنی مدیر حوزه علمیه حضرت صاحب‌الزمان(عج) خمینی‌شهر، با تقدیر از اقدام نهاد کتابخانه‌های عمومی در راه‌اندازی این کتابخانه گفت: منطقه خمینی‌شهر ظرفیت‌ها و استعدادهای زیادی دارد و راه‌اندازی کتابخانه عمومی به عنوان یک پایگاه فرهنگی، برکات زیادی برای مردم این منطقه به همراه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: بنای قبلی این کتابخانه در سال‌های اخیر تعطیل و متروکه شده بود و دیدن این ساختمان متروکه در قلب روستا، هر رهگذری را آزرده خاطر می‌کرد. به همین دلیل تغییر کاربری و بهسازی این ساختمان به کتابخانه عمومی، اتفاق بسیار خوبی بود که امیدواریم مردم منطقه برای رونق و آبادانی آن تلاش کنند.

کتابخانه‌ای به نام یک مدیر جهادی و انقلابی....



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: حاج عبدالله والی , کتابخانه‌ , مدیر جهادی و انقلابی , دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی , بشاگرد , عصربشاگرد , خمینی شهربشاگرد , علیرضا مختارپور ,
تاریخ : شنبه 13 آبان 1396
بازدید : 272
نویسنده : فــردیـن احـمدی
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از سفر معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به استان هرمزگان به منظور بررسی وضعیت مدارس تخریبی با هدف سرعت بخشی به روند نوسازی این مدارس خبر داد.
 

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از مركزاطلاع رسانی و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش استان، دانش هاشمی پور در دیدار ویژه با "محمد تقی نظرپور" رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با ارائه گزارشی از سیمای مدارس تخریبی در استان هرمزگان، خواستار توجه جدی به روند نوسازی مدارس تخریبی در استان هرمزگان شد.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش هرمزگان با استفاده از همه ظرفیت ها به دنبال راهبردهای ویژه ای به منظور برون رفت از این چالش است و هدفگذاری خاصی را در برنامه دارد.

این مسوول در ادامه گفت: علی رغم توجه ویژه دولت به توسعه فضاهای آموزشی و همچنین مشارکت ستودنی خیرین نوع دوست در سالهای اخیر، استان هرمزگان به لحاظ آمار و پراکندگی مدارس تخریبی دارای فراوانی بسیار بالایی است که رشد شاخص های آموزشی در استان خصوصا  منطقه شرق را به چالش کشیده است.

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان؛ وضعیت بسیاری از مدارس استان هرمزگان به گونه ای مخاطره آمیز است که تشکیل کلاس درس در چنین فضاهایی بسیار خطرآفرین است و هرلحظه امکان وقوع یک فاجعه را باید انتظارداشت.

هاشمی پور با بیان اینکه سال گذشته سقف یکی از مدارس شهرستان میناب کامل فرو ریخت، ابراز داشت: اگر در چنین موقعیتی دانش آموزان در کلاس بودند فاجعه ای عظیمی رخ می داد که حتی تصور آن نیز ناخوشایند و نگران کننده ....



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: آموزش و پرورش هرمزگان , کمبود فضای آموزشی , هرمزگان , بشاگرد , نوسازی مدارس , توسعه و تجهیز مدارس کشور ,
تاریخ : شنبه 13 آبان 1396
بازدید : 262
نویسنده : فــردیـن احـمدی
امام جمعه بشاگرد:

امام جمعه بشاگرد در خطبه های نماز جمعه، گفت: شهرستان بشاگرد از جمله مناطق با فرهنگی غنی و منحصر به خود می باشد که لازم است با برنامه ریزی از نفوذ و سرایت فرهنگ های بی ریشه بیگانه به مردم این منطقه جلوگیری به عمل آورد.

به گزارش عصر بشاگرد ؛ علی بهروزه امام جمعه شهرستان بشاگرد در خطبه های نماز جمعه در خصوص هفته بسیج دانش آموزی، اظهار کرد: این هفته یاد آور نوجوان سیزده ساله ای است که نمونه بارز ایثار، شجاعت و الگوی نسل های آتی در داخل و خارج کشور است.

امام جمعه شهرستان بشاگرد با تاکید بر ضرورت هر چه باشکوه تر برگزار شدن راه پیمایی ۱۳ آبان، شهروندان بشاگردی را به حضور در این اجتماع بزرگ سیاسی و دینی دعوت کرد.

بهروزه در خصوص روز فرهنگ عمومی، گفت: فرهنگ مجموعه ای از آداب، رسوم و  سنت های مردمی است که در سرزمینی گرد هم جمع شده و زندگی می کنند.

وی ادامه داد: شهرستان بشاگرد از جمله مناطق با فرهنگی غنی و منحصر به خود می باشد که لازم است با برنامه ریزی از نفوذ و سرایت فرهنگ های بی ریشه بیگانه به مردم این منطقه جلوگیری به عمل آورد.

نماینده ولی فقیه بشاگرد عدم اهتمام ورزیدن جوانان بشاگردی به ایجاد اشتغال و خود کفایی را از فرهنگ های نامطلوب شهرستان دانست.

بهروزه تصریح کرد: فعالیت گسترده سازمان های حمایتی در سال های گذشته در بشاگرد باعث شده فرهنگ کار در شهرستان کمرنگ تر شود و جوانان امروز این منطقه به دنبال کارآفرینی نباشند.

وی مطالبه گری را یکی از....



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: مطالبه گری , امام جمعه بشاگرد , مردم بشاگرد , ارتقاء فرهنگ , بشاگردنیوز , عصربشاگرد ,
تاریخ : دو شنبه 1 آبان 1396
بازدید : 599
نویسنده : فــردیـن احـمدی
محمود آشفته با انتخاب شورای اسلامی شهر جاسک و طی حکمی از سوی استاندار هرمزگان به‌عنوان دومین شهردار جاسک در شورای پنجم منصوب شد.
 
 

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از فارس از بندر جاسک، محمود آشفته با انتخاب شورای اسلامی شهر جاسک و طی حکمی از سوی استاندار هرمزگان به‌عنوان دومین شهردار جاسک در شورای پنجم منصوب شد.

پس از انتخاب محمود آشفته توسط اعضای شورای شهر جاسک به‌عنوان شهردار شهر جاسک، امروز طی حکمی از سوی فریدون همتی استاندار هرمزگان، محمود آشفته به‌صورت رسمی به‌عنوان شهردار بندر جاسک منصوب شد...



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخبار سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: شهردار شهر جاسک , استاندار هرمزگان , محمود آشفته , بندر جاسک , شوراهای اسلامی , دومین شهردار ,

**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 108
بازدید هفته : 110
بازدید ماه : 1599
بازدید کل : 125045
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com