عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 7 آبان 1397
بازدید : 380
نویسنده : فــردیـن احـمدی

معاون فرماندار شهرستان بشاگرد گفت:طرح انتقال آب از سد جگین به بشاگرد ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 به گزارش عصر بشاگرد به نقل  از باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان؛عباس رجبی پور معاون فرماندار بشاگرد گفت: طرح انتقال آب از سد جگین به بشاگرد ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 وی افزود: تاکنون برای اجرای این طرح ۱۰۱ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل طرح ۱۹۶ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

معاون فرماندار بشاگرد با اشاره به اینکه خط انتقال آب در ۴ مرحله اجرا می‌شود گفت: مرحله اول تا سوم طرح آبرسانی از سد جگین تا شهرسردشت ۷۰کیلومتر است.

رجبی پور افزود: با بهره برداری از فاز چهارم آب آشامیدنی به شهرگوهران نیز می‌رسد.

وی گفت: خط انتقال آب شامل مخازن ورودی ایستگاه‌ها، مخازن بین راهی و مخزن ذخیره آب آشامیدنی است و این خط انتقال آب با تخصیص اعتبار مورد نیاز ابتدای سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

رجبی پور گفت: علاوه بر شهر سردشت و گوهران ۲۵ روستای بشاگرد هم از آب آشامیدنی با کیفیت برخوردار می‌شوند.

وی افزود: یک چهارم آب آشامیدنی شهر سردشت هم اکنون از چشمه پایین دست سدکاهکن که در فاصله ۲۵کیلومتری شهرسردشت بشاگرد تامین می‌شود.

معاون فرماندار بشاگرد گفت: با بهره برداری از خط انتقال آب از سد سهران گوهران به بشاگرد و خط انتقال آب از سد جگین مشکل کمبود آب آشامیدنی شهرستان بشاگرد برطرف می‌شود.

انتهای پیام/ف

کمبود آب آشامیدنی بشاگرد ابتدای سال آینده برطرف می‌شود



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: آبرسانی به بشاگرد , پیشرفت فیزیکی , شهرستان بشاگرد , سردشت بشاگرد , استان هرمزگان , خط انتقال , آب , ,
تاریخ : سه شنبه 1 آبان 1397
بازدید : 355
نویسنده : فــردیـن احـمدی

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد:

هفتمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان بشاگرد در محل سالن اجتماعات فرمانداری و به ریاست فرماندار با دستور کار بهداشت مواد غذایی و با حضور اکثر اعضا برگزار شد

به گزارش عصر بشاگرد به نقل ازبرنا در هرمزگان، دکتر عباس علیمراد مدیر شبکه و رئیس مرکز بهداشت شهرستان بشاگرد گفت :سلامت مردم از مھمترین مقوله ھای مھم و مورد توجھی است که خوشبختانه با تعامل و ھمکاری بین مردم و مسئولین، تلاش برای رفع مسائل و مشکلات بھداشتی به حداکثر رسیده و شاھد تغییرات اساسی در خصوص ارتقاء شاخص ھای بھداشتی در شهرستان ھستیم.

دکتر علیمراد گفت: ھر جامعه ای که در عرصه سلامت گام ھای بلند و موثری برداشته است، توانسته به بسیاری از اھداف و برنامه ریزی ھای بلند مدت و کوتاه مدت خود دست یابد.

وی با اشاره به اینکه دستگاھھا، نھادھا و ارگان ھای سطح شهرستان با شبکه بهداشت در راستای ارتقاء سلامت شھروندان مشارکت فعالانه ای دارند، خاطر نشان کرد: ھمه ما باید در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی وضعیت بھداشتی شھروندان تلاش کنیم و البته برای تحقق این مھم تلاش، اھتمام و تعامل شھروندان نیز بسیار موثر و سودمند خواھد بود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان خاطرنشان کرد: باید به سلامت و امنیت مواد غذائی و بھداشتی توجه ویژه ای داشته باشیم و دست اندرکاران این حوزه ھا باید از تمام توان خود برای نظارت و اجرای برنامه ھای سلامت محور خود در خصوص بھداشت محیط و امنیت مواد غذائی به کار ببندند.



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار علمي و پزشكي , ,
:: برچسب‌ها: ارتقاء شاخص های بهداشتی دربشاگرد , بهداشت , هرمزگان , تعامل شهروندان , شبکه بهداشت , برنا ,

**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 465
بازدید ماه : 1387
بازدید کل : 124833
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com